NOSUCH Creative Agency
,

Argos Tanken Op Z'n Hollands

CAMPAGNE I FOTOGRAFIE I CONTENT
Klant sinds 2016

KLAAR VOOR GROEIPOTENTIE

Argos is met een groeiend aantal tankstations in Nederland een partij met groeiambitie en -potentie. Om die potentie voor de toekomst waar te maken, positioneerde NOSUCH het retailmerk op basis van hun sterkste eigenschap: lokaliteit. En niet geheel onverwacht: het is met een goede prijs en veiligheid de derde pilaar in Nederlands tankgedrag.
argos flyer

HEEL HOLLAND GAAT VOOR
DICHTBIJ, VEILIG EN EEN GOEDE PRIJS

Argos staat voor het tonen van lokale trots en de campagne ‘Tanken op z’n Hollands’ laat de diversiteit van Nederland en de Nederlanders zien. Sympathiek en eensgezind, een merk voor iedereen onderweg. Zonder tanken te romantiseren. Zo nuchter blijven we dan ook wel weer.
quotes

LOKAAL VERTELT HET GROTE VERHAAL

Met de positionering en bijbehorende campagne licht Argos verhalen rond tanken uit. De reizen, bestemmingen, gewoonten en diversiteit van Nederlanders. Die we vervolgens lokaal inzetten met (social) advertising. Zodat we in de directe omgeving van de tankstations aan de naamsbekendheidsdoelstellingen werken. En uiteraard aan het gewenste landelijke effect van een toename van bezoeken.
argos spandoek
Copyright Nosuch © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram