ER ZIT MEER RUIMTE IN JE HUIS DAN JE DENKT
Je thuis vormt de basis voor alles waar jij waarde aan hecht in je leven. Het is dan ook niet gek dat we altijd bezig zijn met dat thuis. Nu meer dan ooit, zoeken we naar manieren om meer financiële ruimte te creëren. Die kan ontstaan bij het oversluiten van je hypotheek. Hoewel je huis hiermee hetzelfde blijft, doen zich zo nieuwe mogelijkheden voor jouw leven voor. Nationale-Nederlanden lanceerde daarom de Oversluitservice, zodat je ziet wat je kunt besparen op je hypotheek. En wat je dus maandelijks extra overhoudt.
NOSUCH ontwikkelde een campagneconcept voor de oversluitservice waarmee consumenten en adviseurs geïnformeerd worden over het product.
NOSUCH ontwikkelde een campagneconcept voor de oversluitservice waarmee consumenten en adviseurs geïnformeerd worden over het product.

NANCY EN RON
De campagne richt zich op de consument en de hypotheekadviseur waarin twee particuliere personen centraal staan die gebruik maken van de Oversluitservice. Door hun verhaal krijgen beide doelgroepen een indruk van de mogelijkheden en de voordelen die oversluiten kan bieden. Door de OversluitCheck houdt Nancy geld over voor haar droombruiloft en kan Ron met nieuw schildermateriaal zijn ambities meer uit de verf laten komen.

“Naast de introductie van de Oversluitservice heeft ‘Oversluiten’ een heldere positie binnen de beschikbare kanalen gekregen. Een hypotheek is juist geen noodzakelijk kwaad, maar helpt bij het inrichten van jouw leven.”
- Jill Aalders, Senior Communicatie Manager Nationale-Nederlanden

WONINGBEZITTERS IN BEWEGING BRENGEN
De focus van de campagne, die primair op onlinekanalen is uitgerold, zijn echte verhalen van echte Nederlanders. NOSUCH verzorgde, het campagne concept, het design, de fotografie en copy voor diverse bewijsvoerende middelen zoals blogs, display banners en social advertising.

Copyright Nosuch © 2021
