NOSUCH Creative Agency

PostNL Dat Is 100% Fulfilment

SOCIAL CONTENT | MERK BELEVING | CAMPAGNE | VIDEO
Klant sinds 2018

BEWAREN, PICKEN, VERPAKKEN EN VERZENDEN ONDER ÉÉN DAK

PostNL Fulfilment in Houten biedt (r)e-tailers, e-commerce fulfilment oplossingen waardoor ze een deel van hun ordermanagement logistiek kunnen uitbesteden. Denk hierbij aan opslag, orderverwerking, distributie en retourneren. Hier wordt vaak voor gekozen als het aantal orders in de webwinkel te groot wordt om ze zelf nog verzendklaar te maken. PostNL Fulfilment heeft NOSUCH gevraagd om een concept te ontwikkelen voor een online campagne waarmee ze de primaire doelgroep overtuigen om voor orderverwering voor PostNL Fulfilment te kiezen.

DAT IS 100% FULFILMENT

De term fulfilment is nog niet voor iedereen een bekend begrip en wordt niet als een vanzelfsprekende dienst van PostNL gezien. Met deze campagne willen we twee vliegen in 1 klap slaan. Fulfilment lading geven en dat PostNL met 100% een nieuwe standaard introduceert met alles onder 1 dak. 

100% fulfilment = 100% dienstverlening. Om de gestelde doelstellingen voor de campagne te behalen zijn er meerdere contentvarianten ontwikkeld, specifiek voor elke fase (SEE-THINK-DO) in de funnel waarbij 100% de rode draad vormt. Voor deze campagne zijn diverse banners en social posts gemaakt voor LinkedIn, Facebook en Instagram.
“We willen jullie enorm bedanken voor jullie inzet het afgelopen jaar. Mede dankzij jullie hebben we een mooie fulfilment campagne gelanceerd. We hopen het komend jaar ook weer mooie dingen samen te realiseren.”
- Florian Boelman - Senior Adviseur Marketingcommunicatie PostNL
83%
Budget gebruikt
134%
Impressies gerealiseerd
127%
Gewenste leads
Copyright Nosuch © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram