Trade Mart Retailbeurs

CAMPAGNES 2018 & 2019 I CONTENT
Klant sinds 2018

OFFLINE WINNEN IN EEN DIGITALE WERELD

Als er één branche de afgelopen jaren aan verandering onderhevig is geweest, is het wel Retail. De manier van verkopen, kopen, betalen, beleven en marketing verschuift meer en meer naar online. Die verandering was merkbaar in de bezoekersaantallen van de beurzen van Trade Mart en daarom werd NOSUCH gevraagd om een campagne te ontwikkelen om meer bezoekers te genereren.

VAN BEURS NAAR INSPIRATIEPLATFORM

We positioneerden Trade Mart als de Retail branche-inspirator om samen met exposanten en retailers verandering te omarmen en toekomstgericht te kunnen blijven acteren.

INSPIREREN IS HET NIEUWE VERKOPEN

Om in te spelen op het online mediagebruik van de retailer ontwikkelden we een Creative Lead Generation (CLG) campagne waarbij de focus lag op social media. CLG is het gedachtegoed waarbij de essentie van het merk in elke fase van de funnel inspireert. Zo werd het merk Trade Mart een inspiratiehuis in plaats van een koude beursvloer. Met het campagneconcept nodigden we retailers uit om dé trends van dit jaar te zien, voelen en proeven.

RETAILBEURS 2019

RETAILBEURS 2018

328.255 
Personen bereikt
100%
Stijging ticketdownloads
65%
Méér beursbezoekers
Copyright Nosuch © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram