NOSUCH Creative Agency
,

TransFollow Activatiecampagne

CAMPAGNE | SOCIAL CONTENT |  CONTENTSTRATEGIE
Klant sinds 2018

You can’t lead if you can’t follow

Beurtvaartadres is al meer dan 90 jaar dé organisatie met (digitale) innovaties in de transportsector en timmert momenteel flink aan de weg met hun digitale vrachtbrief: de eCMR TransFollow! NOSUCH heeft daarom de campagne ‘You can’t lead if you can’t follow’ ontwikkeld. Met deze sterke online & offline campagne geven we TransFollow een sterke push om hun naamsbekendheid te vergroten. We richten ons op het aanwakkeren van de voordelen van TransFollow en op het aantrekken van relevante leads. Hiervoor produceerde NOSUCH onder andere: fotografie (met hun eigen medewerkers in de hoofdrol), animaties en social media content. Met deze content hebben we vervolgens ook een LinkedIn campagne en een vrachtwagencampagne ontwikkeld.

CONTENT beheer & formats

Voor social media ontwikkelden we meerdere terugkerende formats, waaronder de TransFollow Newsroom, waar we updates geven over zaken die spelen binnen de branche, Beurtvaartadres of TransFollow. Ook mochten we op pad voor testimonials om klanten te fotograferen en interviewen. Deze testimonials werden vervolgens gepubliceerd op de website van Beurtvaartadres en LinkedIn. De content voor LinkedIn werd door NOSUCH opgemaakt, geschreven en gepland.
social formats

CAMPAGNE uitwerking

We zijn aan de slag gegaan met een landingspagina, de aankleding van een beurs en de vrachtwagenreclame. Vanaf april tot oktober 2022 rijden er in Nederland maar liefst 10 vrachtwagens met het statement ‘You can’t lead if you can’t follow’. Met deze vrachtwagenreclame is TransFollow nationaal zichtbaar. Geen statische mast, maar een netwerk van vrachtwagens dat midden tussen de doelgroep rijdt en continu zichtbaar is voor miljoenen zakelijke automobilisten.
nosuch transfollow collage2

Chococontainer actie

Om de vrachtwagenreclame een boost te geven, is er een winactie aan gekoppeld. Mocht je de vrachtwagenreclame spotten, maak je kans op een mini container met lekkere chocolaatjes! NOSUCH heeft de winactie opgezet en de video gemaakt.
Copyright Nosuch © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram