Vepo Cheese The Dutch Way To Say Cheese

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | DESIGN | WEBDEVELOPMENT
KLANT SINDS 2019

100 JAAR KAAS, 100 JAAR HOLLANDS,
100 JAAR FAMILIE

Vepo Cheese is een oer-Hollands familiebedrijf dat al sinds 1920 actief is in de kaasbranche. Sinds 1990 zijn zij gespecialiseerd in het rijpen, versnijden, raspen en verpakken van halfharde kazen.

Op basis van de gedefinieerde groeistrategie en het 100-jarige bestaan van Vepo Cheese heeft NOSUCH een frisse en authentieke Visual Identity gecreëerd. Passend bij de wensen en ambities, en waarmee Vepo Cheese een duidelijke positie in de markt claimt. De nieuwe Visual Identity is in samenwerking met onze digital partner B.made doorvertaald naar een nieuw ontwikkelde website.
vepocheese topcollage

WHEN WE SAY CHEESE WE SAY…
ONLINE AND OFFLINE

NOSUCH ontwikkelde eerst de positionering met corporate story en bijhorende pay-off ‘The Dutch way to say cheese’. Hiermee worden de historie, de mentaliteit en het ondernemerschap van Vepo Cheese in één zin verpakt. Om deze vervolgens door te vertalen in een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, jubileum logo, grafische elementen en passende Vepo Cheese fotografie die het geheel een warme toon, aandacht en Hollandse blik geven.
vepocheese vrachtauto

NIEUWE ONLINE VERSCHIJNING

De vorige website was zowel op visueel als functioneel gebied verouderd: er ontbrak een duidelijke boodschap, de website was mobielonvriendelijk en het producten- en serviceaanbod was lastig te vinden. NOSUCH ontwikkelde het grafische en functionele design en B.made creëerde de website.
vepocheese website
Copyright Nosuch © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram