Visual Identity
Vertidrive Innovations That Stick
VISUAL IDENTITY | DESIGN | CORPORATE STORY
KLANT SINDS 2017
Every way is up
Vertidrive is zich van geen grens bewust. Want met de robots van deze innovatieve start-up kun je elke kant op: van het schoonspuiten en onderwater-inspecteren van scheepsboegen, tot het toepassen van ultra high pressure cleaning op wanden van petrochemische opslagtanks. Met de positionering en visual identity die NOSUCH voor Vertridrive ontwikkelde, kan het niet anders dat het bedrijf binnen no time een grown-up is. NOSUCH mocht aan de slag met de corporate story voor deze innovatieve start-up.


CONCEPT, STRATEGIE EN CORPORATE STORY
Aantrekkingskracht is het kernwoord van Vertidrive. Niet alleen voor de robots die zich op basis van magnetisme vastklampen op vele onbereikbare ondergronden, maar ook als verbindende factor van medewerkers met klanten. Zodat op basis hiervan nieuwe toepassingen kunnen ontwikkeld voor nieuwe uitdagingen. Aantrekkingskracht vormde dan ook de basis voor de corporate story, het logo, de pay-off en alle communicatiematerialen die Vertridrive inzet.

“Met creativiteit, daadkracht en liefde voor het vak brengen we samen innovatie naar nieuwe werelden. Horizontaal. Verticaal. Diagonaal. 360. Op hoge hoogte en diepe diepten.”
Snippet uit de corporate story


Copyright Nosuch © 2021
