Campagnes

HET JUISTE VERHAAL, VOOR DE JUISTE DOELGROEP

Snel contact?

Jouw merk versterken en laden? Nieuwe leads genereren of klanten behouden? Met NOSUCH krijg je het voor elkaar. Vanaf het begin gaan we samen aan de slag.

Snel contact?

1

Resultaten zijn het uitgangspunt

Mooie verhalen zijn fijn, maar het is wel de bedoeling dat het resultaat oplevert. Daarom volgen we, stap voor stap, een doordachte bewezen route naar jouw doelen.
2

Verrassende en effectieve campagnes

Samen komen we tot creatieve strategieën en campagnes die opvallen en je – meetbaar – helpen om doelstellingen te realiseren. In een combinatie van branding, content en digital.
3

Een consistente merkbeleving

We zorgen dat al onze campagne concepten naadloos aansluiten op je visual identity en strategie. NOSUCH doet dit al 20 jaar voor grote en middelgrote organisaties.

Samen maken we de beste campagne

• Campagnestrategie
• Concept & activatie
• Contentstrategie & activatie
• Format-ontwikkeling

DE IDENTITEIT VAN JOUW MERK IS DE BASIS

Merkbekendheid verkrijgen is een continu proces. We nemen mensen stap voor stap mee in het verhaal van jouw merk. Het is de basis voor branded content in verschillende verschijningsvormen en voor uiteenlopende campagnes. Zo maken we je merk steeds relevanter.

Als we weten wat de kern van het merk is, kennen we de unieke waarde ervan. Zo komen we tot het echte verhaal. En dat vormt de basis voor al onze campagnes. En die staat dus niet op zichzelf. Vanuit het unieke verhaal blijven we bouwen aan steeds betere relaties.

Een greep uit ons werk

Kijk… Dit zijn campagnes die onderdeel zijn van iets groters: de unieke waarde van merken.

CAMPAGNES, CONTENT

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Aan NOSUCH de taak om een campagne te starten voor deze service. Het idee: echte Nederlanders de voordelen te laten inzien door verhalen van ‘echte Nederlanders’ te vertellen.

CONTENT I CAMPAGNE
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

CAMPAGNES, CONTENT

ARGOS
TANKEN OP Z'N HOLLANDS

Argos is met een groeiend aantal tankstations in Nederland een partij met groeiambitie en -potentie. Om die potentie voor de toekomst waar te maken, positioneerde NOSUCH het retailmerk op basis van hun sterkste eigenschap: lokaliteit. Argos staat voor het tonen van lokale trots en de campagne 'Tanken op z’n Hollands' laat de diversiteit van Nederland en Nederlanders zien.

CAMPAGNE I FOTOGRAFIE I CONTENT
ARGOS - TANKEN OP Z'N HOLLANDS

CAMPAGNES, CONTENT

TRADE MART
RETAILBEURS
CAMPAGNE 2018 & 2019

In 2018 en 2019 ontwikkelde NOSUCH een campagne om Trade Mart, in het veranderende retail landschap, relevant te houden. Zo hebben we Trade Mart gepositioneerd als inspirator op gebied van trends en de toekomst van retail. Een project wat social content, beursaankleding, fotografie, grafisch design en animaties bevat.

CAMPAGNE I CONTENT
BEKIJK CASE

CAMPAGNES, CONTENT

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN'

Voor Center Parcs heeft NOSUCH een strategie ontwikkeld waarmee ze het hele jaar door relevant kunnen zijn. We hebben een aantal formats bedacht waarbij het motto: ‘echt even samen’ centraal staat. De content inspireert mensen om zowel thuis, als op het park samen een leuke tijd te beleven.

STRATEGIE I CONCEPTING I VIDEO
CENTERPARCS CONTENTSTRATEGIE

CAMPAGNES, CONTENT

T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

T-Mobile wint prijs na prijs voor het snelste en beste netwerk van Nederland. Een netwerk waarop ondernemers unlimited kunnen ondernemen. Voor T-Mobile hebben we twee social campagnes ontwikkeld om hun netwerk en het product cloud telefonie onder de aandacht te brengen.

CAMPAGNE | VIDEO | CONTENT
T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

CAMPAGNES

SHELL CANADA
PARTY LIKE IT'S 1984

Ter gelegenheid van de 30ste verjaardag van raffineren in Alberta (Canada) bedachten we een ludieke actie. Op 10 verschillende Shell locaties hanteerde we 1 uur lang de benzineprijzen uit 1984. De hele campagne eromheen kon niet achterblijven, het thema: Back tot he 80’ies.

Multi-platform campaign I Social
BEKIJK CASE

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

0681230987