Visual Identity

VERTELT JOUW MERK
HET WARE VERHAAL?

Snel contact?

Hoe breng je jouw merk over in woord en beeld? Voor ons is het antwoord: door altijd uit te gaan van de unieke en onderscheidende kracht van het merk. Een onderscheidende visual identity die de mensen raakt is het begin. De echte verhalen brengen je merk tot leven.

Snel contact?

1

Sinds 2001 bouwen we sterke merken

Onze ruime ervaring kunnen wij inzetten om nieuwe creatieve oplossingen te bedenken. Door vanuit jouw kern te werken, leren we elkaar goed kennen. Om uiteindelijk je merk een uniek verhaal en rake uitstraling te bieden.
2

Van strategie naar executie

Staat de strategie en het concept? Dan hebben we vervolgens alle disciplines in huis om dit te vertalen naar de middelen die je nodig hebt. De juiste boodschap in het juiste middel. Dat kan ook als de strategie en/of het concept door een ander bureau is neergezet.
3

Visual Identity is veel meer dan een huisstijl

Het is meer dan een logo. Het is je verhaal. Waar sta je voor? Wat doe je? En waarom? Positionering, strategie, een corporate story en natuurlijk wordt dit ook vertaald naar concepten en passende content.

VISUAL IDENTITY: DE KERN VAN JOUW MERK

• Positionering
• Merk- en productstrategie
• Concepting
• Huisstijl-ontwikkeling
• Brand- en product story

GA VOOR EEN CONSISTENTE MERKBELEVING

Het idee van verschillende uitingen is dat ze elkaar versterken. Ze bezorgen jouw doelgroep in de hele customer journey een consistente merkbeleving. Vanuit de kern word je geloofwaardig en de moeite waard. Zo bouw je met jouw visual identity aan stevige relaties.

In onze zoektocht naar een nieuw logo voor ons bedrijf hebben we gebruik gemaakt van de creatieve kracht van NOSUCH. Zij hebben de ruimte gekregen om met de naam ndus3 binnen de grenzen smart, intelligent, kleurrijk en innovatie aan de slag te gaan. Het eindresultaat is geslaagd en doet 100% recht aan onze bedrijfsfilosofie.

- Gerben van Manen, Directeur en mede-eigenaar ndus3

Een greep uit ons werk

… Maar hoe ziet dat er dan uit: een visual identity die ontstaan is vanuit de kern van het verhaal? Nou zo:

VISUAL IDENTITY

LIBERTAS INTERMEDIAIR
EEN FRISSE UITSTRALING

NOSUCH ontwierp voor Libertas Intermediairs een frisse nieuwe huisstijl en website.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
Libertas de wind in de zeilen houden
Libertas Header
Libertas Header
return_instagram_feed Libertas Header

VISUAL IDENTITY

VZG
ACCOUNTANCY, FINANCE & RECOVERY

VZG heeft ruime ervaring in Accountancy, Finance & Recovery en richt zich met haar dienstverlening op het midden- en kleinbedrijf....

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
VZG Accountancy, Finance, Recovery
VZG header
VZG header
return_instagram_feed VZG header

VISUAL IDENTITY

VI TECHNOLOGIES
MAKING IDEAS WORK TOGETHER

Januari 2020 verhuisde VI Technologie naar een nieuw pand. Het moment om met een nieuwe positionering en huisstijl naar buiten...

VISUAL IDENTITY | LOGO DESIGN
VI-technologies Making ideas work together
VI-technologies
VI-technologies
return_instagram_feed VI-technologies

VISUAL IDENTITY

CROSSMINDS
MERKIDENTITEIT

Voor Crossminds ontwikkelde NOSUCH een inspirerende en onderscheidende visual identity. Crossminds is specialist in strategie, implementatie, fusies & overnames. Zij...

MERKIDENTITEIT
CROSSMINDS MERKIDENTITEIT
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

TAYLOR MADE BY
THE CHIEF ARCHITECTS

NOSUCH ontwikkelde voor The Chief Architects een logo, huisstijl en manier waarop ze zich visueel kunnen profileren.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
taylor made by The Chief Architects
The Chief Architects Header
The Chief Architects Header
return_instagram_feed The Chief Architects Header

VISUAL IDENTITY

BESEMS
RESTYLING
HUISSTIJL

Besems heeft ons gevraagd hun drie beloftes, Betrokken-Begrijpelijk-Bekwaam, terug te laten komen in een nieuwe visuele identiteit. In een wereld...

CONCEPT | DESIGN | MERK BELEVING | VIDEO
Besems | restyling huisstijl
Besems header
Besems header
return_instagram_feed Besems header

VISUAL IDENTITY

VAN DER KROFT EVENTS
HERKENBAAR BETER; ALTIJD PERSOONLIJK

Het motto: herkenbaar beter; altijd persoonlijk. In samenwerking met The Culture Club creëerde NOSUCH de basis voor de nieuwe visuele...

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
van der Kroft events. Herkenbaar beter; altijd persoonlijk.
van der Kroft events Header
van der Kroft events Header
return_instagram_feed van der Kroft events Header

VISUAL IDENTITY

SHELL
BRANDING BERLAGE OFFICE

Shell heeft NOSUCH gevraagd het interieur vorm te geven van het nieuwe pand in Den Haag. Een mooie opdracht waarin...

CONCEPT & DESIGN KANTOOR
SHELL
BRANDING BERLAGE OFFICE
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

ETEHA
THE FLEXIBLE SOLUTION

NOSUCH ontwierp het nieuwe logo en bedacht het campagne concept ‘The flexible solution’. Het logo bestaat uit helderrode, soepel geschreven...

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

VAN HEESWIJK
‘VAN HIERUIT VERDER’

Groei in de MKB markt dat is de ambitie. En daarvoor ontwikkelden wij een visuele identiteit met een boodschap waarmee...

VISUAL IDENTITY | POSITIONERING
Van Heeswijk
‘Van hieruit verder’
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

MBRC
TAILOR MADE FIETSEN

Aan ons de vraag om het maatschappelijke doel van het bedrijf en de unieke eigenschappen terug te laten komen in...

LOGO DESIGN
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

VEPO CHEESE
THE DUTCH WAY
TO SAY CHEESE

Voor het vergroten van de zichtbaarheid op de nationale en internationale markt ontwikkelde NOSUCH een frisse en authentieke visuele identiteit...

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | DESIGN | WEBDEVELOPMENT
Vepo Cheese. The Dutch way to say cheese
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY

NOSUCH heeft ndus3 geholpen in de zoektocht naar een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die smart, intelligent, kleurrijk en innovatie moest...

VISUAL IDENTITY I DESIGN
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, die een nieuwe naam en Visual Identity nodig had. Zo ontstond Fellowmind. In...

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT
Fellowmind meaningful connections
return_instagram_feed

CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY

VARO
COLOURING ENERGY

De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we...

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | CAMPAGNES
VARO Colouring Energy
return_instagram_feed

VISUAL IDENTITY

VANDERLANDE,
FINDING YOUR
WAY THROUGH
COMPLEXITY

We verzorgden de nieuwe positionering met bijbehorende visual identity. De Oranje lijn het nieuw logo staat voor verbinding van diverse processen,...

STRATEGIE | CONCEPT | DESIGN | DEVELOPMENT
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

CONTENT, VISUAL IDENTITY

BGRID -
’S WERELDS
SLIMSTE
GEBOUWEN

Een sterke positionering en Visual Identity was de vraag. bGrid creëert slimme gebouwen die intuïtief werken. Daarom moet het samenwerken...

VISUAL IDENTITY | WEBSITE | STATIONARY
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

CONTENT, VISUAL IDENTITY

TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN

Om de vernieuwing van Transfollow zichtbaar te maken gingen we aan de slag met de complete visual identity en daarna...

VISUAL IDENTITY | DESIGN I WEB DEVELOPMENT
BEKIJK CASE
return_instagram_feed

Visual identity: de kern van jouw merk is de inspiratiebron.

Hoi! Ik ben benieuwd naar wat jouw merk uniek maakt. Laten we gaan werken aan een visual identity die dat treffend en effectief uitstraalt.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487