Visual Identity
OMDAT JE AUTHENTICITEIT
METEEN HERKENT
Snel contact?
Hoe breng je jouw merk over in woord en beeld? Voor NOSUCH is het antwoord simpel: door altijd uit te gaan van de unieke en onderscheidende kracht ervan. Het vormt de authentieke basis voor jouw uitingen, te beginnen met een rake visual identity.
Snel contact?
Ruim 20 jaar aan merken bouwen
Onze ruime ervaring kunnen wij inzetten om nieuwe creatieve oplossingen te bedenken. Door vanuit jouw kern te werken, leren we elkaar goed kennen. Om uiteindelijk je merk een uniek verhaal en rake uitstraling te bieden.Van strategie naar executie
Ons team is dagelijks bezig met het bouwen van merken. Wij hebben alle disciplines in huis om jouw merk kracht bij te zetten en volledig te ontzorgen.Het is veel meer dan een huisstijl
Het is meer dan een logo. Het is je verhaal. Waar sta je voor? Wat doe je? En waarom? Positionering, strategie, een corporate story en natuurlijk wordt dit ook vertaald naar concepten en een huisstijl.
VISUAL IDENTITY: DE KERN VAN JOUW MERK
• Positionering
• Merk- en productstrategie
• Concepting
• Huisstijl-ontwikkeling
• Brand- en product story
GA VOOR EEN CONSISTENTE MERKBELEVING
Het idee van verschillende uitingen is dat ze elkaar versterken. Ze bezorgen jouw doelgroep in de hele customer journey een consistente merkbeleving. Vanuit de kern word je geloofwaardig en de moeite waard. Zo bouw je met jouw visual identity aan stevige relaties.
“In onze zoektocht naar een nieuw logo voor ons bedrijf hebben we gebruik gemaakt van de creatieve kracht van NOSUCH. Zij hebben de ruimte gekregen om met de naam ndus3 binnen de grenzen smart, intelligent, kleurrijk en innovatie aan de slag te gaan. Het eindresultaat is geslaagd en doet 100% recht aan onze bedrijfsfilosofie.”
- Gerben van Manen, Directeur en mede-eigenaar ndus3
Een greep uit ons werk
… Maar hoe ziet dat er dan uit: een visual identity die ontstaan is vanuit de kern van het verhaal? Nou zo:
CONTENT, VISUAL IDENTITY
NUTRECODOOR EN DOORSTORYTELLING
Sinds 2015 helpt NOSUCH Nutreco bij het vertellen van hun verhaal, storytelling is dan ook de basis waaruit NOSUCH de visual identity heeft bedacht. De verhalen komen tot uiting in de brand guide, corporate movie, animaties en het jaarlijks sustainably report.



VISUAL IDENTITY
NDUS3 ADDING SMART TO INDUSTRY
NOSUCH heeft ndus3 geholpen in de zoektocht naar een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die smart, intelligent, kleurrijk en innovatie moest uitstralen. Bekijk de case om te zien of dat gelukt is.



CONTENT, VISUAL IDENTITY
FELLOWMINDMEANINGFUL CONNECTIONS
CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, onder de - met NOSUCH - verzonnen naam: Fellowmind. Wij mochten de Visual Identity op ons nemen. In het logo ontstaat een unieke connectie tussen Fellow en Mind en samen de close-up fotografie is er een geslaagde huisstijl gecreëerd.



CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY
VARO
COLOURING ENERGY
De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.



CONTENT, VISUAL IDENTITY
BGRID -
’S WERELDS
SLIMSTE
GEBOUWEN
Een sterke positionering en Visual Identity was de vraag van bGrid aan NOSUCH. bGrid creëert slimme gebouwen die intuïtief werken. Daarom moet het samenwerken tussen mens en gebouw ook terugkomen in de uitwerking.



CONTENT, VISUAL IDENTITY
TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN
Transfollow brengt snelheid en controle naar de gehele transportindustrie, een strakke huisstijl mag daarom niet ontbreken. Geïnspireerd op vuurvliegjes ging NOSUCH aan de slag. Eerst met de complete visual identity en daarna de gehele website in 13 talen.


