De NoSuch Strategiedag begon in 2010 in de tuin (en het huis) waar Teus opgroeide. Ieder jaar werd het aantal deelnemers groter, en de te varen koers verder uitgestippeld. Inmiddels is de strategie bepaald, en kijken we naar de dromen van de NoSuch’ers. Vandaar dat Strategiedag omgedoopt is in Droomdag.

NoSuchCompany verzamelde zich in Stadsbrouwerij ‘De Pelgim’ in het historische Delfshaven. Teus en Roger trapten af met een terugblik op 2015 en de plannen voor 2016. Duidelijkheid en samenwerken binnen en buiten de organisatie, tijdig bijsturen en denken vanuit de klant zijn daarbij de speerpunten. We zijn niet in slaap gevallen, Roger! Jard sloot aan bij het thema samenwerken met haar presentatie over de veranderde aanpak van het Microsoft team. Hierna gaf Niek een kijkje in de NoSuchKeuken met de prachtige Nutreco animatie die we onlangs opgeleverd hebben. Wederom een team-effort!

6T0A6166Vervolgens schakelden we over op het Engels met Josh z’n Shell 1984 pricing event ter ere van het 30-jarige bestaan van een Canadese raffinaderij. Oftewel; wat gebeurt er met mensen als je de benzineprijs voor even op het niveau van 1984 zet. Michel de Bruin vertelde ons daarna alles over het EREAD program, waarvoor hij binnen de EMC huisstijl een geheel eigen look & feel creëerde voor het renovatie-traject van het faculteitsgebouw.

6T0A6182

Zina nam het stokje over en presenteerde de bereikte resultaten en toekomstige activiteiten van NoSuchAcademy. Het belooft een zeer inspirerend en leerzaam 2016 te worden! Maud Zaal was de laatste spreker van NoSuch, en nam ons mee in de wereld van de Creative Lead Generation. Haar vergelijking met (het aangaan van) relaties gaf ons een mooi inzicht in hoe dit werkt.

6T0A6243

Rijn Vogelaar, voormalig CEO van Blauw Research  en oprichter van de ‘Superpromoter Academy’ was de gastspreker van Droomdag. Hij overtuigde ons van de kracht van enthousiasme, en de positieve impact die het heeft op de wijze waarop we met elkaar omgaan. Enthousiasme van klanten en medewerkers geeft meer en meer de richting van bedrijven aan, waarbij Flame (wat maakt iemand enthousiast), Flow (hoe is het interne enthousiasme aan te wakkeren) en Flood (hoe verover je de markt vanuit enthousiasme) de kern vormen.

Tenslotte was het tijd voor een borrel, uiteraard met het geweldige Pelgrim stoombier.
We kijken uit naar de volgende Droomdag in 2017. Want er moet altijd wat te dromen overblijven, toch?

 

Wil je meer informatie over de NoSuchAcademy ga dan naar www.nosuchacademy.nl en volg ons op Facebook voor dagelijkse inspiratie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

  • Er zijn nog geen reacties geplaatst.