PREVIOUS POST

#FITCAmsterdam: Creativiteit en technologie maken van tekeningen een universele taal

NEXT POST

NOSUCH Stageplek

NIEUWS

NIEUWS

BLOG | 19 mrt 19

Visual Identity based on meaningful connections

Voor de nieuwe moederorganisatie van CRM Partners, Fellowmind, heeft NOSUCH de nieuwe Visual Identity mogen ontwikkelen. Dit is iets waar wij als NOSUCH ontzettend trots op zijn!

Er zijn momenten dat een samenwerking zo vloeiend en soepel verloopt dat het enige resultaat kan zijn: een Visual Identity die geheel aansluit bij de visie van de klant. Voor ons blijft dit altijd het ultieme doel, om een logische, soepele en vanzelfsprekende samenwerking te creëren.

Het is onze missie om onze klanten in hun eigen kracht te zetten en te laten zien wat hun bedrijf anders maakt. Ieder bedrijf heeft zijn eigen verhaal en eigen missie die zij zelf het beste kennen, wat wij doen is het verhaal van jouw merk op de best mogelijk manier vertellen en in beeld brengen.  


Het resultaat van onze aanpak en samenwerking met CRM Partners was Fellowmind, met als basis meaningful connections. 

Bekijk hier de gehele case.

Visual Identity based on meaningful connections

Robert Dumay | Senior Designer

robert@nosuch.nl