Activatie
OnlyHuman

Maak impact.
Maak de Switch.

OnlyHuman matched marketing- en communicatieprofessionals met uiteenlopende opdrachtgevers binnen het publieke domein. Zo worden professionals met detachering aan een tijdelijke of vaste job geholpen.

Rijksoverheid was op zoek naar nieuwe communicatieadviseurs. Hiervoor is een exclusief programma ontwikkeld, genaamd ‘The Switch'. OnlyHuman biedt met The Switch een exclusief training on-the-job programma aan, waarin vijf medior communicatieadviseurs in korte tijd klaargestoomd worden voor een baan bij de overheid.

Maak impact. Maak de Switch.
Om communicatieadviseurs met enige ervaring te overtuigen om te switchen naar een baan bij de Rijksoverheid ontwikkelde wij een frisse én effectieve campagne. Om de campagnestijl consistent terug te laten komen over de gehele customer journey hebben we ook de landingspagina ontwikkeld in tekst en beeld.

Social advertising & Google Search ads

De doelgroep van medior marketing- en communicatieprofessionals met interesse in maatschappelijke kwesties is moeilijk te bereiken. Om deze zeer specifieke doelgroep te bereiken, moet je op een tactische manier je campagnes inrichten. Daarom hebben we gekozen om naast de doelgroepen via social ads, ook look-a-like doelgroepen in te zetten van eerder geworven personen binnen het publieke domein. Ook zijn de campagnes continu geoptimaliseerd door te testen met zowel verschillende doelgroepen als campagne materiaal.


“De stijl van deze campagne heeft ons echt verrast. Voor ons is deze twist van onze visuele identiteit heel ‘out-of-the-box’, en toch blijft het herkenbaar OnlyHuman. Door de fijne samenwerking is deze ook nog eens erg effectief gebleken.”

Tim van Engelenhoven, Coördinator Marketing & Communicatie bij OnlyHuman