VISUAL IDENTITY

Samen creëren wij een onderscheidende identiteit die staat als een huis.

MENS EN MERK VERBINDEN

Een visuele identiteit is de ziel van je organisatie. Alle communicatie die je voert komt vanuit je merk. Het vertelt wie je bent, wat je doet en hoe je merk zich verhoudt tot de markt waarin je beweegt. Bij NOSUCH helpen wij al 18 jaar grote en kleine organisaties om mensen aan hun merk te verbinden. Dat doen we door eerst alles over jouw merk te leren om vervolgens onderscheidende visuele identiteiten te ontwikkelen die staan als een huis.

SAMEN TOT EEN EINDRESULTAAT

Bij NOSUCH hebben wij creatieven in huis die goed kunnen luisteren. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen doorgronden we je merk, kernwaarden en behoeftes. Jij weet als geen ander wie je bent, wat je kunt en wat je doel is.

Je wilt daarbij leunen op een bureau dat je helpt bij het creëren van een onderscheidend merk. Een bureau dat het beste uit je merk haalt en verder brengt. Door onze transparante aanpak nemen we klanten mee in de ontwikkelingen om zo samen tot het perfecte resultaat te komen.

 

CONSISTENTE MERKBELEVING

Bij NOSUCH is je visuele identiteit oftewel ‘brand’ de fundering voor iedere communicatie en moet voldoen aan een aantal spelregels. Deze regels omvatten niet alleen een logo en huisstijl (het visuele aspect) maar veel meer dan dat. Denk aan de tone-of-voice, hoe praat je in woord en schrift tegen je doelgroep maar ook sociale normen en waarden zoals maatschappelijk verantwoord ondernemen en gedrag.

Iedere communicatie is een nieuwe kans om jezelf te presenteren en te vertellen wie je bent, wat je doet en welke dienst of product je levert. Dat deze communicatie op iedere moment hetzelfde verhaal moet vertellen is van cruciaal belang. Alleen dan versterken ze elkaar en zorgen ze voor een consistente merkbeleving. 

Een greep uit ons werk

CONTENT, VISUAL IDENTITY

NUTRECO
DOOR EN DOOR
STORYTELLING

Sinds 2015 helpt NOSUCH Nutreco bij het vertellen van hun verhaal, storytelling is dan ook de basis waaruit NOSUCH de visual identity heeft bedacht. De verhalen komen tot uiting in de brand guide, corporate movie, animaties en het jaarlijks sustainably report.

VISUAL IDENTITY | CORPORATE COMMUNICATION | VIDEO
BEKIJK CASE

VISUAL IDENTITY

AKZO NOBEL
SNELHEID & KWALITEIT
LESONAL

Snelheid en kwaliteit stonden centraal bij het herpositioneren van Lesonal als A-Merk. Een nieuwe visual identity compleet met huisstijl, brand identity en brand book.

DESIGN I HUISSTIJL
AKZO NOBEL - SNELHEID & KWALITEIT LESONAL

VISUAL IDENTITY

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY

NOSUCH heeft ndus3 geholpen in de zoektocht naar een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die smart, intelligent, kleurrijk en innovatie moest uitstralen. Bekijk de case om te zien of dat gelukt is.

VISUAL IDENTITY I DESIGN
BEKIJK CASE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, onder de met NOSUCH verzonnen naam: Fellowmind. Wij mochten de Visual Identity op ons nemen. In het logo ontstaat een unieke connectie tussen Fellow en Mind en samen de close-up fotografie is er een geslaagde huisstijl gecreëerd.

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT
Fellowmind meaningful connections

CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY

VARO
COLOURING ENERGY

De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.

Positionering | Visual identity | Campagnes
VARO Colouring Energy

CONTENT, VISUAL IDENTITY

BGRID -
’S WERELDS
SLIMSTE
GEBOUWEN

Visual identity | Website | Stationery
BEKIJK CASE

Met een kopje koffie erbij vertel ik je graag meer over onze VI trajecten

Dylan Dordregter | Client Services Director

dylan@nosuch.nl

+31 (0)6 81 23 09 87