WIJ ZIJN NOSUCH

De unieke kracht van het merk vinden en dat gebruiken als basis voor verbinding met mensen. We doen het al sinds 2001. Als je oprecht en overtuigend bent, kun je tot indrukwekkende resultaten komen. Zeker als je in elk proces ook rekening houdt met de complete customer journey van echte mensen. Daarom combineren wij branding, content en digital in ons werk. Bovendien hebben alle NOSUCH’ers één onmisbare eigenschap: wij zijn geïnteresseerd in mensen. En precies dat vormt de basis voor ons succesvolle manier van werken.

VISUAL IDENTITY

– Positionering
– Merk- en productstrategie
– Concepting
– Huisstijl-ontwikkeling
– Brand- en product story

Bekijk meer

CAMPAGNES

– Campagnestrategie
– Concept & activatie
– Contentstrategie & activatie
– Format-ontwikkeling

Bekijk meer

CONTENT

– Animatie, video & fotografie
– Grafische vormgeving
– Digitale content
– Web Design

Bekijk meer

Een greep uit ons werk

Content, campagnes en visual identities die je niet meer loslaten. Hoe ziet dat eruit? Ervaar het zelf met deze voorbeelden.

CAMPAGNES, CONTENT

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Aan NOSUCH de taak om een campagne te starten voor deze service. Het idee: echte Nederlanders de voordelen te laten inzien door verhalen van ‘echte Nederlanders’ te vertellen.

CONTENT I CAMPAGNE
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

CAMPAGNES, CONTENT

TRADE MART
RETAILBEURS
CAMPAGNE 2018 & 2019

In 2018 en 2019 ontwikkelde NOSUCH een campagne om Trade Mart, in het veranderende retail landschap, relevant te houden. Zo hebben we Trade Mart gepositioneerd als inspirator op gebied van trends en de toekomst van retail. Een project wat social content, beursaankleding, fotografie, grafisch design en animaties bevat.

CAMPAGNE I CONTENT
BEKIJK CASE

CAMPAGNES, CONTENT

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN'

Voor Center Parcs heeft NOSUCH een strategie ontwikkeld waarmee ze het hele jaar door relevant kunnen zijn. We hebben een aantal formats bedacht waarbij het motto: ‘echt even samen’ centraal staat. De content inspireert mensen om zowel thuis, als op het park samen een leuke tijd te beleven.

STRATEGIE I CONCEPTING I VIDEO
CENTERPARCS CONTENTSTRATEGIE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, onder de - met NOSUCH - verzonnen naam: Fellowmind. Wij mochten de Visual Identity op ons nemen. In het logo ontstaat een unieke connectie tussen Fellow en Mind en samen de close-up fotografie is er een geslaagde huisstijl gecreëerd.

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT
Fellowmind meaningful connections

CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY

VARO
COLOURING ENERGY

De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.

Positionering | Visual identity | Campagnes
VARO Colouring Energy

CAMPAGNES, CONTENT

T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

T-Mobile wint prijs na prijs voor het snelste en beste netwerk van Nederland. Een netwerk waarop ondernemers unlimited kunnen ondernemen. Voor T-Mobile hebben we twee social campagnes ontwikkeld om hun netwerk en het product cloud telefonie onder de aandacht te brengen.

CAMPAGNE | VIDEO | CONTENT
T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

ONZE KLANTEN

Snel aan de slag? We komen graag langs.

Benieuwd hoe jouw unieke verhaal tot opzienbarende resultaten leidt? Wij ook. Laten we er samen induiken.

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

0681230987