
De unieke kracht van het merk vinden en dat gebruiken als basis voor verbinding met mensen. We doen het al sinds 2001. Als je oprecht en overtuigend bent, kun je tot indrukwekkende resultaten komen. Zeker als je in elk proces ook rekening houdt met de complete customer journey van echte mensen. Daarom combineren wij branding, content en digital in ons werk. Bovendien hebben alle NOSUCH’ers één onmisbare eigenschap: wij zijn geïnteresseerd in mensen. En precies dat vormt de basis voor ons succesvolle manier van werken.
NOSUCH is onderdeel van de Rotterdamse NOSUCH Group. De NOSUCH Group vormt één centraal aanspreekpunt met expertise op alle aspecten van de moderne marketing. De ambitie van NOSUCH Group is een compleet bureaunetwerk met best in class partijen te creëren die vanuit één visie en strategie opereren. Naast NOSUCH Agency en On-Site behoren ook NS+R en B.made tot de NOSUCH Group. Gezamenlijk heeft het team nu ruim 100 professionals en klanten zoals Shell, Feyenoord, Microsoft, Center Parcs, Nationale Nederlanden, Jaarbeurs, Caiway en T-Mobile. Lees hier het persbericht of bekijk de website van NOSUCH Group.
VISUAL IDENTITY
– Positionering
– Merk- en productstrategie
– Concepting
– Huisstijl-ontwikkeling
– Brand- en product story
CAMPAGNES
– Campagnestrategie
– Concept & activatie
– Contentstrategie & activatie
– Format-ontwikkeling
CONTENT
– Animatie, video & fotografie
– Grafische vormgeving
– Digitale content
– Web Design
Een greep uit ons werk
Content, campagnes en visual identities die je niet meer loslaten. Hoe ziet dat eruit? Ervaar het zelf met deze voorbeelden.
CAMPAGNES, CONTENT
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN
Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Aan NOSUCH de taak om een campagne te starten voor deze service. Het idee: echte Nederlanders de voordelen te laten inzien door verhalen van ‘echte Nederlanders’ te vertellen.



CAMPAGNES, CONTENT
TRADE MARTRETAILBEURSCAMPAGNES
In 2018 en 2019 ontwikkelde NOSUCH een campagne om Trade Mart, in het veranderende retail landschap, relevant te houden. Zo hebben we Trade Mart gepositioneerd als inspirator op gebied van trends en de toekomst van retail. Een project wat social content, beursaankleding, fotografie, grafisch design en animaties bevat.



CAMPAGNES, CONTENT
CENTER PARCS 'ECHT EVEN SAMEN'
Voor Center Parcs heeft NOSUCH een strategie ontwikkeld waarmee ze het hele jaar door relevant kunnen zijn. We hebben een aantal formats bedacht waarbij het motto: ‘echt even samen’ centraal staat. De content inspireert mensen om zowel thuis, als op het park samen een leuke tijd te beleven.



CONTENT, VISUAL IDENTITY
FELLOWMINDMEANINGFUL CONNECTIONS
CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, onder de - met NOSUCH - verzonnen naam: Fellowmind. Wij mochten de Visual Identity op ons nemen. In het logo ontstaat een unieke connectie tussen Fellow en Mind en samen de close-up fotografie is er een geslaagde huisstijl gecreëerd.



CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY
VARO
COLOURING ENERGY
De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.



CAMPAGNES, CONTENT
T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES
T-Mobile wint prijs na prijs voor het snelste en beste netwerk van Nederland. Een netwerk waarop ondernemers unlimited kunnen ondernemen. Voor T-Mobile hebben we twee social campagnes ontwikkeld om hun netwerk en het product cloud telefonie onder de aandacht te brengen.


