Microsoft | Windows 10 CHECK-IN campagne

Campagne- & eventmanagement


Opdrachtgever

Microsoft

Opdracht

Microsoft lanceerde in 2015 Windows 10. Om Microsoft-partners in staat te stellen hun klanten te helpen, informeren en ontzorgen bij de upgrade naar Windows 10 werd de ‘Windows 10 Check-in’ in het leven geroepen. Door middel van een campagne activeerden wij partners om zich aan te melden als ‘Official Windows 10 Check-in partner’ en het aantal inschrijvingen naar aanleiding hiervan was overweldigend. Zo konden we in korte tijd een breed publiek bereiken over Windows 10.


Uitwerking

Door het overgrote succes aan aanmeldingen ontvingen meer Check-In partners dan gedacht uit handen van een promotieteam een ‘Check-in in the box’. Zo vonden vele diverse communicatiemiddelen zoals kubustorens, argumentenslingers, Z-cards, banners, emailings, bedrukte lolly’s en displays hun weg naar de doelgroepen. NoSuchCompany ontwikkelde in korte tijd de campagne en produceerde en distribueerde de middelen. Een mooie job waar we met plezier onze tanden in hebben gezet!