Pneutec | Visual Identity & website

Visual Identity & Branding

Opdrachtgever

Pneutec

Opdracht

Ontwikkel het positioneringsdocument voor Pneutec waarin het unieke karakter en aanpak van de organisatie naar voren komt en vertaal deze naar grafische communicatie waarmee Pneutec haar doelgroepen en stakeholders op een professionele manier kan benaderen die past bij de identiteit van het bedrijf.

Uitwerking

We hebben voor Pneutec een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld die goed aansluit bij de professionaliseringslag die Pneutec de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. Het logo heeft een restyle gekregen en ook de pay-off is vernieuwd. De visuele identiteit is doorvertaald naar diverse communicatiemiddelen zoals stationery en signing in en buiten het pand. Daarnaast hebben we het design verzorgd voor de geheel nieuwe website. Dankzij het ontwikkelde brandbook is Pneutec nu zelf in staat communicatie te creëren die aansluit bij hun claim: ‘Continuous flow’.

“Met de geweldige werkwijze van NoSuch leek het alsof ze deel uitmaakten van Pneutec. Dit maakt dat het resultaat een directe vertaling van Pneutec is.”
Omar Ebadi, Supply Chain Engineer