PREVIOUS POST

Een verhaal vertellen is makkelijker dan er één verzinnen

NEXT POST

NOSUCH Talks #1: Laat mensen spreken voor je merk

NIEUWS

NIEUWS

BLOG | 15 nov 18

Waar voel jij je thuis?

Al jaren ga ik voor mijn boodschappen naar AH. Af en toe ga ik vreemd bij de Lidl en de Jumbo. Maar toch kan ik mijn draai er niet vinden. Herkenbaar? Je voelt je gewoon meer “thuis” bij de één dan bij de ander. Of dat nou om supermarkten gaat, kleding, wasmiddelen, gereedschap. Het maakt niet uit voor wat voor merk. Merk X spreekt je gewoon meer aan dan merk Y. Komt dat bijvoorbeeld van huis uit? Of kan het zijn dat je je meer aangesproken voelt door de beleving die het merk neerzet?

Beleving, storytelling, imago’s het is al eeuwenoud. En nu meer dan ooit een hot item in een wereld waarin niet alleen merken zich positioneren en belevingen creëren. Met meer dan 1 miljard gebruikers op Instagram wereldwijd en meer dan 4% in Nederland alleen al, kun je wel stellen dat iedereen zich er bewust of onbewust mee bezighoudt. En wat maakt het nou dat het ene je aantrekt en het andere totaal niet? Emotie.

Want hoe je het ook wendt of keert, emotie maakt dat een boodschap of beeld bij je blijft hangen. Dus ja content is king wat we vaak horen. En klantinzicht is key kunnen we denk ook wel stellen. Zonder klantinzichten kunnen we de emotie niet achterhalen. Klanten kennen en weten wat hen raakt. Het is essentieel in het creëren van ‘on point’ story’s, content en producten. Naast dat het raakt, is de toegevoegde waarde voor de klant even belangrijk. En laat dat nou juist zijn wat ik ook belangrijk vind in de relatie tussen bureau en klanten. Want juist met dat, je klant goed kennen en begrijpen wat er speelt en sterker nog met een vooruitziende blik oog hebben op wat er komen gaat, ben je van toegevoegde waarde. Samen werken on the job is samenwerken en verbindt jou met ons zodat je je thuis voelt. En vooral welkom voelt.

Voel je welkom en thuis bij NOSUCH. Keertje kennismaken?

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl