PREVIOUS CASE

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

NEXT CASE

SHELL
EEN ROEMRIJKE GESCHIEDENIS

CAMPAGNES

ALLIANZ DIRECT
INTERNE MERKACTIVATIES

INTERNE MERKACTIVATIE

Klant sinds 2018

Het jonge merk Allianz Direct staat met haar online DNA voor een compleet nieuwe mindset en werkwijze. Om medewerkers hieraan te verbinden en betrokken te houden lanceerden we in Nederland, Duitsland, Italië en Spanje de So Now Challenge. Een verzameling van leuke en leerzame challenges waaraan de values van het merk ten grondslag liggen. 

INTERNAL BRAND BUILDING

Met de So Now Challenge komen medewerkers via fun en play in aanraking met het “nieuwe” merk en kunnen ze per challenge leuke incentives verdienen. We trapten af met de Allianz Direct Easter Challenge. Vanuit huis gingen medewerkers in Nederland en Duitsland aan de slag om een leuke Paasprijs te verdienen en met een glimlach het weekend in te gaan. 

ELK KWARTAAL EEN SO NOW CHALLENGE

Het interne communicatiekanaal Slack is de thuisbasis voor de challenges. Hier wordt elk kwartaal een Challenge gedeeld met de medewerkers en moeten ze hun oplossing insturen. In elke Challenge staat een merkwaarde centraal en moeten medewerkers in de day challenge puzzels oplossen, foto’s maken, ideeën pitchen etc.

RESULTATEN SO NOW CHALLENGE

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.