KLAAR VOOR GROEIPOTENTIE

Argos is met een groeiend aantal tankstations in Nederland een partij met groeiambitie en -potentie. Om die potentie voor de toekomst waar te maken, positioneerde NOSUCH het retailmerk op basis van hun sterkste eigenschap: lokaliteit. En niet geheel onverwacht: het is met een goede prijs en veiligheid de derde pilaar in Nederlands tankgedrag. 

 

HEEL HOLLAND GAAT VOOR
DICHTBIJ, VEILIG EN EEN GOEDE PRIJS

Argos staat voor het tonen van lokale trots en de campagne ‘Tanken op z’n Hollands’ laat de diversiteit van Nederland en Nederlanders zien. Sympathiek en eensgezind, een merk voor iedereen onderweg. Zonder tanken te romantiseren. Zo nuchter blijven we dan ook wel weer.

LOKAAL VERTELT HET GROTE VERHAAL

Met de positionering en bijbehorende campagne licht Argos verhalen rond tanken uit. De reizen, bestemmingen, gewoonten en diversiteit van Nederlanders. Die we vervolgens lokaal inzetten met (social) advertising. Zodat we in de directe omgeving van de tankstations aan de naamsbekendheidsdoelstellingen werken. En uiteraard aan het gewenste landelijke effect van een toename van bezoeken.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Dylan Dordregter | Client Services Director

dylan@nosuch.nl

+31 (0)6 52 88 95 29