PREVIOUS CASE

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

NEXT CASE

ALLIANZ DIRECT
INTERNE MERKACTIVATIES

CAMPAGNES

ARGOS
ACHT WEKEN LANG TANKTEGOED WINNEN

CAMPAGNE | SOCIAL CONTENT | MERK BELEVING | FOTOGRAFIE

Klant sinds 2016

VERHOOG HET CAMPAGNE BEREIK

Argos is een netwerk van bijna 200 tankstations, al dan niet met shop, verspreid door heel Nederland. Een puur Hollands no nonsens merk. In de zomer van 2020 hebben we de actie ‘Argos Win Weken campagne’ ontwikkeld, waarbij je met een unieke code op je tankbon acht weken lang elke week een tankpas met 1000 euro aan tanktegoed kon winnen. 

ON- EN OFFLINE ZICHTBAAR

De Agos Win Weken campagne werd zowel op de tankstations uitgelicht door middel van spandoeken, flyers, posters en tanktoppers, als op social media zoals Instagram en Facebook.

Altijd fijn om te werken met zulke gedreven mensen.
Dat zorgt net voor het verschil tussen goed en gaaf.
Monique Boers, Marketing & Communications

CONTENT: ALS HET ECHT IS, IS HET RAAK – EN BLIJFT HET STEEDS EEN SCHOT IN DE ROOS.

Hi! Jouw unieke verhaal: welke vorm van content past daar het beste bij? De mogelijkheden zijn onbegrensd…

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487