PREVIOUS CASE

VAN HEESWIJK
‘VAN HIERUIT VERDER’

NEXT CASE

DUURZAAM
CAPELLE

CONTENT

BAM INFRA
SOCIAL & CONTENTSTRATEGIE

SOCIAL | CONTENTSTRATEGIE

Klant sinds 2019

IN ALLES ZIT EEN VERHAAL

BAM Infra heeft NOSUCH gevraagd een social contentstrategie te ontwikkelen waarmee zij haar doelgroepen via social kan inspireren en informeren. Ook wilde ze graag het lokale karakter van BAM Infra naast het landelijke karakter meer aandacht geven. Net als het duurzame aspect. Alles met als doel om de reputatie, merksympathie en het imago te versterken.

We hebben daarvoor naast de contentstrategie, formats en een kalender ontwikkeld waarmee BAM Infra gedurende het jaar mee uit de voeten kan. Door het aanbieden van relevante content kunnen ze gaan bouwen aan een relatie met de doelgroepen.  

BAM INFRA VERBINDT HET NEDERLAND DAT BOUWT

Voor BAM Infra heeft NOSUCH de contentpropositie ‘BAM Infra verbindt het Nederland dat bouwt ‘ontwikkeld. Ook hebben we de contentstrategie neergezet waarin de echte verhalen van BAM Infra projecten centraal staan. Daarmee zoomen we in op de geweldige projecten en stories die er zijn en vertellen we ze via de verschillende kanalen. Daarmee maken we de propositie tastbaar en gaat het leven.

BAM Infra content laat zien hoe en met wie we bouwen aan de prettige leefomgeving van Nederlanders. Landelijk en lokaal. Duurzaam, digitaal, innovatief en veilig. Naast informeren en inspireren nodigt de content ook uit tot verbinding, om zo samen de toekomst van Nederland vorm te geven.

 

DE KRACHT LIGT IN DE VERBINDING

Inspireren, informeren en verbinden staan centraal in de social contentstrategie. We hebben daarvoor een contentplan ontwikkeld vanuit de positionering met duidelijke doelstellingen. Met als aanvulling een contentkalender waardoor een workflow ontstaat voor alle kanalen en de daadwerkelijke content concepten. Die laatste bestaan uit hero formats. Dat zijn de hoofdonderwerpen die dienen als leidraad voor de inhoud van de content en zorgen voor consistentie. Met als resultaat een onderscheidende social identiteit en een tone of voice. Uiteindelijk staat er nu een compleet en gericht plan waarmee BAM Infra consistent en gericht haar social kanalen kan inzetten.

 

CONTENT: ALS HET ECHT IS, IS HET RAAK – EN BLIJFT HET STEEDS EEN SCHOT IN DE ROOS.

Hi! Jouw unieke verhaal: welke vorm van content past daar het beste bij? De mogelijkheden zijn onbegrensd…

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487