PREVIOUS CASE

VAN DER KROFT EVENTS
HERKENBAAR BETER; ALTIJD PERSOONLIJK

NEXT CASE

TAYLOR MADE BY
THE CHIEF ARCHITECTS

VISUAL IDENTITY

BESEMS
RESTYLING
HUISSTIJL

CONCEPT | DESIGN | MERK BELEVING | VIDEO

Klant sinds 2019

OMDAT HET ALLEDAAGSE ONS ALLES WAARD IS

Besems is dagelijks bezig met het adviseren van alles wat er komt kijken bij verzekeringen, hypotheken en financieel advies. Zij vinden het belangrijk om dit op een begrijpelijke manier te doen waarbij de drie beloftes van Besems centraal staan. Betrokken-Begrijpelijk-Bekwaam.

Aan NOSUCH de taak om de huisstijl van Besems op te frissen en een nieuwe grafische stijl te ontwikkelen die aansluit op hun drie beloftes. Rekening houdend met de huidige identiteit en het aangeven van richtlijnen voor het inzetten van de nieuwe stijl in interne en externe communicatie. 

RESTYLING BESEMS HUISSTIJL

De drie reeds bestaande beloftes, Betrokken-Begrijpelijk-Bekwaam, zijn middels een manifest verder gedefinieerd en vastgelegd. Het opgeleverde brandbook voorziet Besems van een corporate story, de brand identity guidelines, tone of voice en gebruik van fotografie. 

Visual identity: de kern van jouw merk is de inspiratie.

Hoi! Ik ben benieuwd naar wat jouw merk uniek maakt. Laten we gaan werken aan een visual identity die dat treffend en effectief uitstraalt.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487