EEN CONSISTENT MERKVERHAAL

Center Parcs heeft ons gevraagd om een contentstrategie te ontwikkelen waarmee ze het hele jaar door, kanaal overstijgend op een consistente manier kunnen communiceren. Zodat alle internationale teams gezamenlijk content kunnen creëren, hergebruiken en van elkaars ervaringen kunnen leren.

CONTENT IS DÉ PLEK VOOR FAMILY FUN

Vanuit de purpose van Center Parcs claimen we “echt even samen” door in alle content altijd het samen zijn en samen brengen van de familie centraal te zetten. Of het nou op het park of thuis is, Center Parcs is de expert in family fun. Content van Center Parcs inspireert, informeert, biedt entertainment en helpt met het kiezen van de juiste vakantie. Van DIY video’s, de meeste gestelde vragen tot aan science talks.

VAN KANAAL DENKEN NAAR VERHAAL DENKEN

Om een consistent merkverhaal neer te zetten hebben een samen met Center Parcs een “redactie” opgezet die op basis van insights elk kwartaal belangrijke thema’s definieert. Op basis van die thema’s ontwikkelen we kanaal overstijgende formats. Formats die op verschillende platformen zoals de website en social media terugkomen.

 

 

DE WINS VAN DE CONTENTSTRATEGIE

• Een consistent merkverhaal op alle kanalen;
• Aantrekkelijke en herkenbare formats voor de doelgroep;
• Kosten efficiency door betere samenwerking en hergebruik content;
• Duidelijke kaders en handvatten voor alle lokale content teams.

Ben je ook op zoek naar een contentstrategie die bij jou merkt aansluit? Bel me voor een kop koffie!

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

+31 (0)6 81 23 09 87