PREVIOUS CASE

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

NEXT CASE

VI TECHNOLOGIES
MAKING IDEAS WORK TOGETHER

VISUAL IDENTITY

CROSSMINDS
MERKIDENTITEIT

MERKIDENTITEIT

Klant sinds 2019

NIEUWE ENTITEIT

Per 1 januari 2020 hebben DRV Corporate Finance en DRV Performance Improvers hun activiteiten gebundeld onder een nieuwgevormde entiteit: Crossminds. Crossminds is specialist in strategie, implementatie, fusies & overnames. Zij geven richting aan en helpen bij strategische keuzes.

NOSUCH ontwikkelde een inspirerende en onderscheidende visual identity die het karakter en de energie van Crossminds maximaal symboliseert.

KLEUR IN EEN DYNAMISCHE WERELD

Samen met Crossminds doorliepen wij meerdere merksessies om tot een nieuwe identiteit te komen. Wie is Crossminds, waar staan zij voor en wat willen zij uitstralen?

Crossminds staat voor lef, standvastigheid en realisme. Vanuit deze uitgangspunten is er een visueel concept ontwikkeld dat perfect past in de dynamische wereld van strategievorming, implementatie, fusies en overnames.

REALISING FULL VALUE

In het opgeleverde brandbook staan alle bouwstenen en uitgangspunten voor de visual identity beschreven. Naast de uitgangspunten voor het gebruik van het logo, lettertypes en kleuren is er ook toelichting voor het gebruik van fotografie. De beelden zijn persoonlijk en ingezoomd op de ondernemer. Ze tonen het lef op de voor hen belangrijkste kruispunten in het ondernemerschap.

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Meer weten over dit project?

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487