PREVIOUS CASE

ALLIANZ DIRECT
KLANT CADEAU SHOW

NEXT CASE

VI TECHNOLOGIES
MAKING IDEAS WORK TOGETHER

VISUAL IDENTITY

CROSSMINDS
MERKIDENTITEIT

MERKIDENTITEIT

Klant sinds 2019

NIEUWE ENTITEIT

Per 1 januari 2020 hebben DRV Corporate Finace en DRV Performance Improvers hun activiteiten gebundeld onder de nieuw gevormde entiteit: Crossminds. Crossminds is specialist in strategievorming, implementatie en fusie & overnames. Zij geven richting en helpen bij strategische keuzes. Aan NOSUCH de opdracht om een inspirerende en onderscheidende Visual Identity te ontwikkelen voor Crossminds. Waarbij de nieuwe identiteit Crossminds in staat stelt om opdrachten uit te voeren voor DRV, maar ook zelfstandig de markt te benaderen.

KLEUR IN EEN GRIJZE WERELD

Vanuit meerdere gehouden merksesies met Crossminds is er een nieuwe merkidentiteit neergezet voor Crossminds. Wat wil Crossminds uitstralen en wie zijn zij? Crossminds staat voor lef, standvastigheid en realisme. Vanuit dit punt is er een creatief concept ontwikkeld voor het logo en een passende visuele identiteit.

REALISING FULL VALUE

In het opgeleverde brandbook staan alle bouwstenen en uitgangspunten voor de visual identity beschreven. Naast de uitgangspunten voor gebruik van logo, lettertype en kleur is er ook toelichting voor het gebruik van fotografie. De beelden zijn persoonlijk en staan dichtbij de ondernemer en tonen lef van ondernemers op de voor hen belangrijkste kruispunten in het ondernemerschap.

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Meer weten over dit project?

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487