PREVIOUS CASE

BAM INFRA
SOCIAL & CONTENTSTRATEGIE

CAMPAGNES, CONTENT

DUURZAAM
CAPELLE

CAMPAGNE | CONTENT

KLANT SINDS 2019

100% DUURZAAM CAPELLE

Het Capelse college heeft de ambitie uitgesproken om Capelle voor 2050 om te vormen tot een 100% duurzame stad. Een enorme uitdaging! De gemeente Capelle wil daarom samen met haar bewoners aan de slag om dit doel te bereiken.
Aan NOSUCH de taak om een communicatieconcept op te zetten om de verschillende doelgroepen bewust te maken van het belang van duurzaamheid, hen te activeren bij het nemen van duurzaamheidsmaatregelen en te betrekken via het platform ‘duurzaamcapelle.nl’.

SAMEN HET NIEUWE CAPELLE

NOSUCH bedacht een always-on campagne die een beweging moet gaan bewerkstelligen voor iedereen binnen de gemeente: ‘De Capellenaar krijgt het voor elkaar’. Er is geen aparte leeftijdsgrens, sociale klasse of opleidingsniveau voor duurzaamheid. De campagne is dóór en vóór Capellenaren om elkaar te inspireren en informeren voor het concreet bouwen van een duurzame toekomst.

DE CAPELLENAAR KRIJGT HET VOOR ELKAAR

Via de 3 pijlers Klimaat, Energie en Circulair en de slogo: ‘de Capellenaar krijgt het voor elkaar’ worden verhalen van Capellenaren gekoppeld aan concrete acties/tips. Deze verhalen haken in op alledaagse momenten en bieden een handelingsperspectief. Denk aan: life events (een huis kopen), tijd (seizoenen) en initiatieven van de Rijksoverheid. Middels verschillende formats (o.a. social media en online) krijgen de onderwerpen, projecten en acties een plek en word je verwezen naar duurzaamcapelle.nl. Op deze manier wordt duurzaamcapelle.nl een plek waar men wordt geïnspireerd en geïnformeerd.

DE BESTE CAMPAGNE IS SLECHTS EEN VERSCHIJNINGSVORM VAN IETS GROTERS: JOUW MERK-DNA.

Meer weten over dit project?

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.