PREVIOUS CASE

SHELL VENSTER
DE ENERGIEWERELD
IN EEN NOTENDOP

NEXT CASE

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN'

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT

Klant sinds 2018

EEN ENTHOUSIASTE SAMENWERKING

CRM Partners Group, een bedrijf van 450 medewerkers gespecialiseerd in Microsoft Dynamics 365, lanceerde de nieuwe moederorganisatie Fellowmind. Wij namen de visual identity voor onze rekening. Soms voelt de samenwerking tussen klant en bureau zo vloeiend en vanzelfsprekend aan dat er eigenlijk maar één uitkomst mogelijk is: het ontwerpen van een visuele identiteit die op alle vlakken past en volkomen waar is. Dat was het geval bij de samenwerking tussen CRM Partners en NOSUCH met als resultaat: Fellowmind.

CONCEPT EN STRATEGIE

Technologie gebruiken om betere menselijke contacten mogelijk te maken, met andere woorden om meaningful connections te creëren. Dat was het startpunt voor de ontwerpfase waarin we het menselijke, warme en aanraakbaar aspect van het nieuwe bedrijf naar boven haalden. Na enkele sessies werd hiervoor ook de naam samen met de klant bedacht: Fellowmind.

FELLOWMIND WORKS WITH THE HEART

Fellowmind is ervan overtuigd dat het investeren in het welzijn van hun mensen zichzelf dubbel en dwars uitbetaald. ‘When people flourish, business flourishes.’

MEANINGFUL CONNECTIONS IN ALLES WAT JE ZIET

Niet alleen in visie en missie staat meaningful connections centraal, ook in alle facetten van de visuele identiteit. Zo ook in het logo, waar tussen Fellow en Mind een unieke verbinding ontstaat. Samen met de close-up fotografie van mensen en natuur krijgt technologie een zeer persoonlijk karakter.

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

Dylan Dordregter | Client Services Director

dylan@nosuch.nl

+31 (0)6 52 88 95 29