


PREVIOUS CASE
VEPO CHEESE THE DUTCH WAY TO SAY CHEESE
NEXT CASE
ALLIANZ DIRECT
INTERNE MERKACTIVATIES


CAMPAGNES
HCS MERKCAMPAGNE VOORUIT IN DE NIEUWE WERELD VAN WERK
POSITIONERING | MERKCAMPAGNE
Klant sinds 2020

NIEUWE MERKSTRATEGIE IN 2021
“In de nieuwe wereld van werk heb je een deskundige partner nodig die je helpt de stap naar voren te kunnen blijven zetten. Oók onder voortdurend veranderende omstandigheden.” Aldus HCS, complete dienstverlener op het gebied van ziekteverzuim en arbo, duurzame inzetbaarheid en complexe sociale zekerheid. Na het samengaan van HCS met voormalig arbo-specialist Keerpunt, was alles in place om de markt te benaderen met een unieke nieuwe propositie.
NOSUCH ontwikkelde hiervoor de merkstrategie en -belofte met de bijbehorende introductiecampagne. Daarnaast zette NOSUCH nog een aantal onderliggende proposities op, waarmee HCS met behulp van deelcampagnes specifieke doelgroepen kan benaderen, allemaal onder de nieuwe overall merkgedachte.
HCS: VOORUIT IN DE NIEUWE WERELD VAN WERK
HCS stemt actief de fit tussen werkgevers en werknemers, gedurende hun gehele loopbaan, op elkaar af. Zodat rendement voor werkgevers wordt vergroot en werknemers meer tevreden en maximaal van toegevoegde waarde zijn. Zo zorgt HCS voor een betere en efficiëntere dienstverlening rond het productiever en beter inzetbaar maken en houden van werknemers.
CAMPAGNEMIDDELEN
De strategie en bijgehorend concept is uiteindelijk terug te zien in de crossmediale introductiecampagne. Tegelijkertijd werd de eerste onderliggende propositie Duurzame Inzetbaarheid gelanceerd.
