PREVIOUS CASE

NUTRECO
DOOR EN DOOR
STORYTELLING

NEXT CASE

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY

CAMPAGNES

HCS VEERKRACHT
PRODUCTCAMPAGNE

CAMPAGNE | VIDEO | SOCIALS

Klant sinds 2020

DIT IS VEERKRACHT

HCS heeft NOSUCH gevraagd om een online awareness productcampagne te ontwikkelen om de toegevoegde waarde van de Veerkracht app – preventieve oplossing met de focus op mental wellbeing – bekend te maken met oog op productlancering in september.

Veerkracht biedt een app en een platform voor je werknemers en een dashboard met unieke inzichten voor jou als werkgever. Het is persoonlijk, eenvoudig te gebruiken en toegankelijk voor iedereen. Als werkgever krijg je unieke inzichten om grip te houden op de vitaliteit binnen je organisatie en kun je effectief bijsturen waar nodig.

GOED NIEUWS VOOR WERKEND NEDERLAND

Met de campagne ‘Goed nieuws’ benadrukken we de lancering van het nieuwe product van HCS. Het is niet enkel goed nieuws voor alle vroege vogels, late werkers of koffieleuters, maar ook voor de eindbazen. Door het nieuwe online platform op deze manier te introduceren laten we de werkgevers en adviseurs zien dat de werknemers aan de slag kunnen met hun vitaliteit met de Veerkracht app.

VEERKRACHT. MAAKT WERKEND NEDERLAND SNELLER VITAAL

NOSUCH heeft diverse middelen voor de online campagne ontwikkeld, zoals LinkedIn-posts, banners, activatievideo. Daarbij is extra content aangeleverd voor op de landingspagina’s waar een werkgever, werknemer en adviseur in testimonials aan het woord komen. Voor deze website is ook een compacte demovideo voor meer informatie gecreëerd.

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Meer weten over dit project?

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.