PREVIOUS CASE

BNV MOBILITY
IT'S YOUR TURN

NEXT CASE

VERTIDRIVE
INNOVATIONS
THAT STICK

VISUAL IDENTITY

HERTEL
STRENGTH IN PARTNERSHIP

Visual identity / Brand manual / Internal campaign

KLANT SINDS 2012

INTERNATIONALE BRANDING, LOKALE CAMPAGNES

Met een rijke historie van 120 jaar, staat Hertel als full-service onderhoudspartner sterker dan ooit. In de industriële markten van Olie & Gas, Process en Offshore & Energy anticipeert van dag tot dag op verandering. Met als belangrijkste bron hun medewerkers. Wij mochten een mooi stuk mee-anticiperen.

Met de groeipotentie en – natuurlijk – groeiwens werd NOSUCH benaderd voor de internationale positionering. En hoe mooi is het om mee te werken aan de wereldwijde footprint van Hertel?

 

 

 

Vanuit de strategie ontstond de merkbelofte ‘Strength in partnership’ die werd doorontwikkeld in de visual identity. Het mag voor zich spreken dat we trots zijn overal ter wereld ons werk terug te zien!

 

HEALTH & SAFETY PROGRAMME

Met ongeveer 10.000 medewerkers met 50 verschillende nationaliteiten, kost het wat extra moeite om ervoor te zorgen dat iedereen veilig werkt. Zeker in een industriële omgeving is veiligheid letterlijk van levensbelang.

Binnen de nieuwe visual identity bedacht NOSUCH ‘Target Zero – For your safety and ours’ als overkoepelend veiligheidsprogramma. Target Zero is inmiddels niet meer weg te denken bij Hertel. En bij NOSUCH ook niet, aangezien dit het startsein werd voor een flink aantal Safety-programma’s voor opdrachtgevers als Shell, Erasmus MC, ERIKS en Fokker. 

Meer weten over dit project?

Dylan Dordregter | Client Services Director

dylan@nosuch.nl

+31 (0)6 52 88 95 29