


PREVIOUS CASE
BNV MOBILITY
IT'S YOUR TURN
NEXT CASE
VERTIDRIVE
INNOVATIONS
THAT STICK


VISUAL IDENTITY
HERTEL
STRENGTH IN PARTNERSHIP
VISUAL IDENTITY | BRAND BOOK | INTERNE CAMPAGNE
KLANT SINDS 2012

INTERNATIONALE BRANDING, LOKALE CAMPAGNES
Met een rijke historie van 120 jaar, staat Hertel als full-service onderhoudspartner sterker dan ooit. In de industriële markten van Olie & Gas, Process en Offshore & Energy anticipeert van dag tot dag op verandering. Met als belangrijkste bron hun medewerkers. Wij mochten een mooi stuk mee-anticiperen.
Met de groeipotentie en – natuurlijk – groeiwens werd NOSUCH benaderd voor de internationale positionering. En hoe mooi is het om mee te werken aan de wereldwijde footprint van Hertel?
Vanuit de strategie ontstond de merkbelofte ‘Strength in partnership’ die werd doorontwikkeld in de visual identity. Het mag voor zich spreken dat we trots zijn overal ter wereld ons werk terug te zien!
HEALTH & SAFETY PROGRAMME
Met ongeveer 10.000 medewerkers met 50 verschillende nationaliteiten, kost het wat extra moeite om ervoor te zorgen dat iedereen veilig werkt. Zeker in een industriële omgeving is veiligheid letterlijk van levensbelang.
Binnen de nieuwe visual identity bedacht NOSUCH ‘Target Zero – For your safety and ours’ als overkoepelend veiligheidsprogramma. Target Zero is inmiddels niet meer weg te denken bij Hertel. En bij NOSUCH ook niet, aangezien dit het startsein werd voor een flink aantal Safety-programma’s voor opdrachtgevers als Shell, Erasmus MC, ERIKS en Fokker.
