PREVIOUS CASE

SHELL
EEN ROEMRIJKE GESCHIEDENIS

NEXT CASE

MBRC
TAILOR MADE FIETSEN

CAMPAGNES, VISUAL IDENTITY

JAARBEURS:
ATTRACT-ENGAGE-ACCELERATE

HUISSTIJL | MERKBELEVING | CAMPAGNE | POSITIONERING | VIDEO

Klant sinds 2017

JAARBEURS PRAAT MET JE

Iedereen kent de Jaarbeurs als de plek waar waardevolle ontmoetingen het hele jaar plaatsvinden. Waarbij mensen, merken en markten worden verbonden met events die met passie en lef georganiseerd worden. De aandacht die Jaarbeurs geeft aan die mensen en merken bracht NOSUCH terug in een opvallende identiteit die we zichtbaar maakten in en om de Jaarbeurs en in diverse campagnes.

HET START VANUIT HET HART

Jaarbeurs draait niet om de fysieke ruimtes waar events kunnen worden georganiseerd. Daarin is het lastig je te onderscheiden. Jaarbeurs heeft daarom de Meeting Moods, waarbij je zelf de juiste kleuren, tonen en smaken kunt kiezen in de vergader- en congreszalen die bijdragen aan het realiseren van je doelstelling. Of je doel van je event nu draagvlak creëren, motiveren, relatiebeheer of kennis delen is, alles wordt vanuit het hart georganiseerd. Van toegewijde mensen. En vanuit het midden van het land.

CAMPAGNEMIDDELEN

Naast het opzetten van de strategie en merkhiërarchie van de verschillende locaties onder het Jaarbeurs-merk, ontwikkelde NOSUCH diverse campagnes, eventaankleding, bewegwijzering, YouTube-commercials en het definitieve brandbook waarin alle uitgangspunten voor het merk zijn beschreven.

Visual identity: de kern van jouw merk is de inspiratie.

Hoi! Ik ben benieuwd naar wat jouw merk uniek maakt. Laten we gaan werken aan een visual identity die dat treffend en effectief uitstraalt.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487