


PREVIOUS CASE
SUSTAINABILITY REPORTS VOORNUTRECO
NEXT CASE
NATIONALE-NEDERLANDEN
OVERSLUITHYPOTHEEK


CAMPAGNES, CONTENT
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN
CAMPAGNES | CONTENT
Klant sinds 2009

ONDERSCHEID IN EEN GENERIEKE WERELD
Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Waarbij je het beleggen uitbesteedt aan een team van experts. Maar hoe vertel je dat aan de risico- mijdende Nederlander in een landschap met vele aanbieders? NOSUCH ontwikkelde het creatief campagneconcept en de communicatiestrategie vanuit het touch – tell – sell principe.
De focus van de campagne, die primair op social is uitgerold, zijn echte verhalen van echte Nederlanders. NOSUCH verzorgde de diverse bewijsvoerende middelen zoals banners en landingpagina’s. Een project waar onze harten iets sneller van gaan kloppen!

FARA, OSCAR EN MARCEL
Binnen de campagne is gefocussed op diverse doelgroepen en leeftijden. Zo leren we de verhalen van vlogmoeder Fara Bellinga, fotograaf Oscar Seykens en onze eigen Marcel kennen. En hoe Beheerd Beleggen hen helpt hun wensen te bereiken. Zij geven invulling aan de wensen van Nederlanders. Zo ontstond de campagne met echte verhalen die on- en offline gevoerd kon worden.

BELEGGEN VAN MENS TOT MENS
Bij Nationale-Nederlanden wordt je geld beheerd door mensen, niet door systemen. De beleggingsexperts hebben daarom ook een gezicht gekregen, middels de inzet van Michel, Rodney en Robert-John. Beleggen van mens tot mens zullen we maar zeggen… Dus voor welk doel er ook belegd wordt (een extra zakcentje voor tijdens het pensioen, voor een andere wens of helemaal geen specifiek doel): Nationale-Nederlanden staat voor persoonlijke begeleiding voor welke beleggingsreis ook. Andermaal een bewijs voor ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’.
