PREVIOUS CASE

SUSTAINABILITY REPORTS VOOR
NUTRECO

CAMPAGNES

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

CONTENT I CAMPAGNE

Klant sinds 2009

ONDERSCHEID IN EEN GENERIEKE WERELD

Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Waarbij je het beleggen uitbesteedt aan een team van experts. Maar hoe vertel je dat aan de risico- mijdende Nederlander in een landschap met vele aanbieders? NOSUCH ontwikkelde het creatief campagneconcept en de communicatiestrategie vanuit het touch – tell – sell principe.

De focus van de campagne, die primair op social is uitgerold, zijn echte verhalen van echte Nederlanders. NOSUCH verzorgde de diverse bewijsvoerende middelen zoals banners en landingpagina’s. Een project waar onze harten iets sneller van gaan kloppen!

FARA, OSCAR EN MARCEL

Binnen de campagne is gefocussed op diverse doelgroepen en leeftijden. Zo leren we de verhalen van vlogmoeder Fara Bellinga, fotograaf Oscar Seykens en onze eigen Marcel kennen. En hoe Beheerd Beleggen hen helpt hun wensen te bereiken. Zij geven invulling aan de wensen van Nederlanders. Zo ontstond de campagne met echte verhalen die on- en offline gevoerd kon worden.

BELEGGEN VAN MENS TOT MENS

Bij Nationale-Nederlanden wordt je geld beheerd door mensen, niet door systemen. De beleggingsexperts hebben daarom ook een gezicht gekregen, middels de inzet van Michel, Rodney en Robert-John. Beleggen van mens tot mens zullen we maar zeggen… Dus voor welk doel er ook belegd wordt (een extra zakcentje voor tijdens het pensioen, voor een andere wens of helemaal geen specifiek doel): Nationale-Nederlanden staat voor persoonlijke begeleiding voor welke beleggingsreis ook. Andermaal een bewijs voor ‘Er is maar één Nederlander zoals jij’.

Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen?

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

+31 (0)6 81 23 09 87