PREVIOUS CASE

SHELL VENSTER MAGAZINE

VISUAL IDENTITY

RIDDER
BEURSSTAND

VISUAL IDENTITY | ON-SITE

KLANT SINDS 2021

HELP YOU GROW YOUR WAY

Ridder biedt internationaal innovatieve & technische oplossingen voor de bedekte tuinbouw en vroeg ons On-Site team om te ondersteunen bij verschillende marketingdoeleinden. Onder andere het coördineren van het design van een stand bij GreenTech, dé beurs voor alle professionals in tuinbouwtechnologie.

ON-SITE ONDERSTEUNING

Via On-Site was de link met het designteam bij NOSUCH snel gemaakt voor het standconcept. Begin augustus 2021 kwam de vraag om te helpen bij het ontwerp voor een stand tijdens de GreenTech beurs eind september. Natuurlijk binnen de huisstijl, maar ook rekening houdend met de zichtlijnen van het publiek, locatie van de stand en het belangrijkste element van de stand: de nieuwe innovatieve producten van Ridder.

BEURSSTAND

Binnen de huisstijl van Ridder, hebben we de achterwand van de beursstand gemaakt en advies gegeven over de verdere invulling van de stand. Daar kwam uit dat ook een bar onderdeel werd, waarvoor we ook een design hebben gecreëerd. Voor de achterwand ligt de focus op de twee nieuwe producten: SmartDrive en CoRanger.

Daarnaast is het publiek bekend met huidige service en technologieën, waardoor deze ook van belang waren te laten zien. Op de bar ligt juist de focus op het menselijk contact en werkt uitnodigend om een drankje te halen bij de beursstand van Ridder.

"Positief verrast hoe NOSUCH de huisstijl van ons snel eigen heeft gemaakt en met korte deadline dit ontwerp heeft gemaakt." Boy de Nijs – Marketeer bij Ridder

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487