NEXT CASE

TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN

CAMPAGNES

SHELL CANADA
PARTY LIKE IT'S 1984

Multi-platform campaign I Social

Klant sinds 2009

REFINING IN ALBERTA, BEFORE BEING REFINED WAS COOL

Ter gelegenheid van de 30e verjaardag van raffineren in Alberta, Canada besloten we tot iets ludieks: op 10 verschillende verrassingslocaties in Canada werden een uur lang de benzineprijzen van 1984 gehanteerd. De campagne er omheen konden daarom niet achterblijven: een throwback naar day-glo mode, beenwarmers en heel, heel veel haar.

VIRAL BUZZ

Met 15 minuten voorbereidingstijd voor elke locatie was het zwoegen geblazen. Direct na de bekendmaking op social welk tankstation de volgende zou worden, werd alles rond de locatie in gereedheid gebracht: mobile advertising, 80’ies muziek en een peloton aan personeel in 80’ies outfit werden ingezet. Ondertussen deed PR zijn werk.

‘’Op de meeste dagen zouden we langs Shell tankstations kunnen rijden zonder dat deze per se opvallen. Gisteren was dat anders.’’
Raymond Bilodeau | Marketing instructor Northern Alberta Institute of Technology

6M

BEREIK

11000

FAVOURITES

9000

NIEUWE VOLGERS

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Martijn van Leeuwen | Managing Director

martijn@nosuch.nl

0621440433