PREVIOUS CASE

SPIRIT
VIRTUAL REALITY
HUB MET VR-FILM

NEXT CASE

NUTRECO
DOOR EN DOOR
STORYTELLING

CAMPAGNES

AAN DE SLAG BIJ SHELL PERNIS

CONCEPT | DESIGN

Klant sinds 2009

ONTWIKKELING VAN DE ‘WERKZE.’ RECRUITMENT CAMPAGNE

Om gemotiveerde en potentiële werknemers, bij wie techniek in het bloed zit, te werven voor een baan bij Shell Pernis of Shell Moerdijk werd deze ludieke, prikkelende campagne ontwikkeld. Gericht op mannen én vrouwen wiens dag het liefst al begint met techniek.

CAMPAGNEMIDDELEN

Het concept is uiteindelijk terug te zien in de crossmediale recruitment campagne. Hiervoor werden verschillende middelen ingezet; van banners en advertenties tot aan de bedrukking van een Rotterdamse tram.

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487