PREVIOUS CASE

VI TECHNOLOGIES
MAKING IDEAS WORK TOGETHER

NEXT CASE

VORM
100 JAAR VORM & INHOUD

CAMPAGNES, CONTENT

TANGO
STRATEGIE & MERKCAMPAGNES

CAMPAGNES 2020-2021

Klant sinds 2020

TANGO & YOU’RE GOOD TO GO

De drive van Tango bestaat al 20 jaar om mensen zo slim mogelijk in beweging te houden. Maar de wereld verandert en het merk verandert mee. Naast brandstof biedt Tango vandaag de dag ook elektrisch laden, autodelen en een slimme autoverzekering aan. Kortom het merk en de groeiende merkportfolio moest opnieuw gepositioneerd worden en met een merkcampagne onder de aandacht gebracht worden.

NOSUCH ontwikkelde hiervoor de nieuwe pay-off ‘Tango & you’re good to go’. Tango zorgt dat haar klanten altijd op weg of door kunnen gaan. Hierbij staat gemak, snelheid en prijs centraal.  

TANGO SHARE & SNAPPCAR

Binnen de transitie van marktleider in onbemande tankstations naar toekomstig mobiliteitsspeler is Tango share gelanceerd. Een awareness campagne gericht op de doelgroep die zich aangetrokken voelt in de toenemende deeleconomieën en zicht bewust is van de mogelijkheden in duurzaam autobezit.

“All-risk verzekerd en zelf bepalen wie, wanneer jouw auto huurt. Dat is niet alleen goed voor jouw portemonnee, maar ook voor de ander én nog eens beter voor het milieu! Snappie?!”

PR-VIDEO OPENING ‘MOBILITEITSHUB’ TANGO DEVENTER

Duurzame oplossingen, mobiliteitsdiensten en diverse energieproducten komen samen op het nieuwe Tango tankstation in Deventer. Bij deze zogenoemde ‘mobiliteitshub’ kun je naast gewoon tanken ook elektrisch opladen of een deelauto van Buurauto naar het centrum pakken.

“Ben je benieuwd naar alle nieuwe innovaties die Tango hier toegepast heeft, bekijk dan de video!”

POINT OF SALE MATERIALEN OP 200 TANGO TANKSTATIONS

Naast de nieuwe merkpositionering en bijbehorende campagnes hebben we ook alle POS materialen ontwikkeld en vastgelegd in een specifieke POS huisstijlmanual.

KRIJG ENERGIE VAN TANGO ELECTRIC

Met z’n allen zijn we steeds actiever bezig met duurzaamheid. Onze behoeftes rond mobiliteit veranderen en Tango beweegt natuurlijk mee. Met de introductie van Tango electric spelen we in deze nieuwe campagne in op elektrische rijders die op zoek zijn naar een passende oplossing.

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487