PREVIOUS CASE

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN'

NEXT CASE

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY

CAMPAGNES, CONTENT

TRADE MART
RETAILBEURS
CAMPAGNE 2018 & 2019

CAMPAGNE I CONTENT

Klant SINDS 2018

OFFLINE WINNEN IN EEN DIGITALE WERELD

Als er één branche de afgelopen jaren aan verandering onderhevig is geweest, is het wel Retail. De manier van verkopen, kopen, betalen, beleven en marketing verschuift meer en meer naar online. Die verandering was merkbaar in de bezoekersaantallen van de beurzen van Trade Mart en daarom werd NOSUCH gevraagd om een campagne te ontwikkelen om meer bezoekers te genereren.

VAN BEURS NAAR INSPIRATIEPLATFORM

We positioneerden Trade Mart  als de retailbranche-inspirator om samen met exposanten en retailers verandering te omarmen en toekomstgericht te kunnen blijven acteren.

INSPIREREN IS HET NIEUWE VERKOPEN

Om in te spelen op het online mediagebruik van de retailer ontwikkelden we een Creative Lead Generation (CLG) campagne waarbij de focus lag op social media. CLG is het gedachtegoed waarbij de essentie van het merk in elke fase van de funnel inspireert. Zo werd het merk Trade Mart een inspiratiehuis in plaats van een koude beursvloer. Met het campagneconcept nodigden we retailers uit om dé trends van dit jaar te zien, voelen en proeven.

RETAILBEURS 2019

RETAILBEURS 2018

DE RESULTATEN

328.255

Personen bereikt

100%

Stijging ticketdownloads

65%

Méér beursbezoekers

De beste campagne is slechts een verschijningsvorm van iets groters: jouw merk-dna.

Hallo! Het unieke verhaal van jouw merk: daar ben ik benieuwd naar. Het vormt de basis van elke campagne en, nog belangrijker, voor de relatie met jouw klant.

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

0681230987