


PREVIOUS CASE
CENTER PARCS 'ECHT EVEN SAMEN'
NEXT CASE
NDUS3 ADDING SMART TO INDUSTRY


CAMPAGNES, CONTENT
TRADE MARTRETAILBEURSCAMPAGNE 2018 & 2019
CAMPAGNE I CONTENT
Klant SINDS 2018

OFFLINE WINNEN IN EEN DIGITALE WERELD
Als er één branche de afgelopen jaren aan verandering onderhevig is geweest, is het wel Retail. De manier van verkopen, kopen, betalen, beleven en marketing verschuift meer en meer naar online. Die verandering was merkbaar in de bezoekersaantallen van de beurzen van Trade Mart en daarom werd NOSUCH gevraagd om een campagne te ontwikkelen om meer bezoekers te genereren.
VAN BEURS NAAR INSPIRATIEPLATFORM
We positioneerden Trade Mart als de retailbranche-inspirator om samen met exposanten en retailers verandering te omarmen en toekomstgericht te kunnen blijven acteren.

INSPIREREN IS HET NIEUWE VERKOPEN
Om in te spelen op het online mediagebruik van de retailer ontwikkelden we een Creative Lead Generation (CLG) campagne waarbij de focus lag op social media. CLG is het gedachtegoed waarbij de essentie van het merk in elke fase van de funnel inspireert. Zo werd het merk Trade Mart een inspiratiehuis in plaats van een koude beursvloer. Met het campagneconcept nodigden we retailers uit om dé trends van dit jaar te zien, voelen en proeven.


RETAILBEURS 2019

RETAILBEURS 2018

DE RESULTATEN
328.255
Personen bereikt
100%
Stijging ticketdownloads
65%
Méér beursbezoekers