PREVIOUS CASE

SHELL CANADA
PARTY LIKE IT'S 1984

NEXT CASE

BNV MOBILITY
IT'S YOUR TURN

CONTENT, VISUAL IDENTITY

TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN

VISUAL IDENTITY | DESIGN I WEB DEVELOPMENT

Klant sinds 2017

A REVOLUTIONARY DIGITAL SOLUTION

Van vracht kunnen volgen naar de gehele internationale transportindustrie verder brengen. Dat is precies wat Transfollow doet. Hoe? Door de introductie van de digitale vrachtbrief: snelheid en controle verzekerd! Wij verzekerden Transfollow dan weer van een strakke huisstijl.

HUISSTIJL

Een nieuwe huisstijl is nooit een kwestie van een design mooi vinden of niet. Het is de vertaling van de positionering naar een visuele presentatie. NOSUCH ontwikkelde daarom eerst de positionering met corporate story en bijhorende pay-off ‘Ahead of the chain’.

De huisstijl bestond uit een pakket met vormgeving en beeldtaal waarbij ‘de keten vooruit’ een plek kreeg in het design: het gele visual device die altijd de weg wijst is geïnspireerd op vuurvliegjes. Ze laten zien dat track & trace geen proces van volgen maar leiden is. En dat is precies wat Transfollow in de internationale transportwereld doet.

WEBSITE

Na de vernieuwde huisstijl is ook de website van Transfollow door ons ontworpen en ontwikkeld. De website draait op WordPress, is meertalig en er zijn verschillende koppelingen gemaakt met systemenen van 3de partijen zoals MailChimp en Mi8. Mi8 is een marketing tool waarin je profielen kan bijhouden en op basis van interesses bepaalde waardes toewijst aan deze profielen (uiteraard geautomatiseerd). Op basis hiervan kan je ze later weer benaderen via mail, brief of zelfs de telefoon. Dit sluit goed aan bij het gedachtengoed van CLG.

Meer weten over
dit project?

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

+31 (0)6 81 23 09 87