PREVIOUS CASE

MBRC
TAILOR MADE FIETSEN

NEXT CASE

BESEMS
RESTYLING
HUISSTIJL

VISUAL IDENTITY

VAN DER KROFT EVENTS
HERKENBAAR BETER; ALTIJD PERSOONLIJK

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY

Klant sinds 2018

OOG VOOR DETAIL EN EEN TIKKELTJE EIGENWIJS

Van der Kroft Events is niet zomaar een cateringbedrijf, zij faciliteren ontmoetingen via integrale concepten met unieke specialismen zodat gasten kunnen genieten en hun opdrachtgevers fan worden. Zij doen dat vanuit een sterke klantgerichtheid. Bij Van der Kroft Events zijn ze liever de beste dan de grootste. Ze zijn zorgzaam, anticiperend, daadkrachtig en hebben daarbij altijd oog voor detail. Vandaar het motto: herkenbaar beter; altijd persoonlijk. In samenwerking met The Culture Club creëerde NOSUCH de basis voor de nieuwe visuele identiteit.  

KWALITATIEF EN EIGENTIJDSE ARTISTIEK

Na de eerste designfase van meerdere logo-voorstellen is er unaniem gekozen voor het monogram ontwerp! Dit design sluit volledig aan op de briefing en visualiseert de bedrijfsfilosofie en bijbehorende waarden als betrouwbaar, oog voor detail, persoonlijk, topkwaliteit en creatief.

“Het ontwikkelde basisdesign is modern-klassiek, duurzaam, kwalitatief en artistiek. Het heeft een knipoog met het werk van Klaas Gubbels.”
Willem P. van Essen, eigenaar

Visual identity: de kern van jouw merk is de inspiratie.

Hoi! Ik ben benieuwd naar wat jouw merk uniek maakt. Laten we gaan werken aan een visual identity die dat treffend en effectief uitstraalt.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487