PREVIOUS CASE

MICROSOFT SURFACE
DE DIGITALISERING VOORUIT

NEXT CASE

VARO
COLOURING ENERGY

VISUAL IDENTITY

VANDERLANDE,
FINDING YOUR
WAY THROUGH
COMPLEXITY

Strategie | Concept | Design | Development

KLANT SINDS 2014

COMPLEXITY = EXIT

Als familiebedrijf opereert Vanderlande over de hele wereld. Voor deze wereldmarktleider op het gebied van logistieke automatisering voor bagage-afhandeling, warehousing en pakketdiensten verzorgde NOSUCH een nieuwe positionering met bijbehorende visual identity. 

Wist je dat vliegvelden het meeste geld verdienen aan hun winkels? Dan begrijp je het belang dat jouw bagage zo snel mogelijk op de juiste manier wordt afgehandeld. Zodat je een zo lang mogelijke shoptijd hebt! Vanderlande garandeert precies dat.

 

Door het elimineren van complexiteit en diverse processen met elkaar te verbinden. Dit werd dan ook de basis voor het inzicht ‘complexity exit’ en de oranje ‘way finder’ die staat voor verbinding van diverse processen, samenwerkingen en relaties.

We zagen elkaar heel vaak tijdens het proces. Vaak op locatie in Veghel, maar ook in Rotterdam. Door heel dicht bij elkaar te blijven en elkaar echt te leren kennen, konden we Vanderlande neerzetten als Nederlands familiebedrijf met een ongekende heritage: een stevige basis voor wereldwijde groeipotentie.

 

 

 

 

De bagage-afhandelingssystemen van Vanderlande vervoeren jaarlijks 3,7 miljard stuks bagage over de hele wereld

In 2017 werd Vanderlande voor 1,2 miljard euro overgenomen door Toyota Industries, maar gelukkig bleef het bedrijf zelfstandig opereren onder hun – en een beetje onze – eigen vlag.

Een nieuwe visual identity is complex, laat NOSUCH je helpen.

Nancy van Duuren | Client Services Director

nancy@nosuch.nl

+31 (0)6 81 23 09 87