


PREVIOUS CASE
VANDERLANDE, FINDING YOUR WAY THROUGH COMPLEXITY
NEXT CASE
SHELL VENSTER
DE ENERGIEWERELD
IN EEN NOTENDOP


CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY
VARO
COLOURING ENERGY
Positionering | Visual identity | Campagnes
Klant sinds 2016

WHO SAYS OIL ISN’T COLOURFUL?
Met een andere kijk op de industrie geeft het Zwitserse VARO de energiewereld kleur. Na de ontwikkeling van die positionering maakten we in 2016 direct de doorvertaling naar een nieuwe visual identity. Wat destijds begon met het opzetten en implementeren van een complete rebranding, is inmiddels uitgegroeid tot grensoverschrijdende samenwerkingen om het merk te verbinden met diverse doelgroepen. Zo werden corporate movies, interne campagnes en employee en employer branding ingezet voor VARO. Tevens ontwikkelden we de branding voor de diverse submerken.

WHO SAYS THERE IS NO UP IN DOWNSTREAM?
Het geloof dat er toekomst in deze branche zit, drijft VARO. Het is een merk dat vooruit wil. Logisch ook, als je meest succesvolle onafhankelijke olieleverancier in Europa wil zijn. Om diep in het merk verworteld te blijven, werken strategen en concepters met regelmaat on-site vanuit het hoofdkwartier in Cham. Alleen dan kun je het beste werk van een agency verwachten.

WINNING