PREVIOUS CASE

ETEHA
THE FLEXIBLE SOLUTION

NEXT CASE

SHELL VENSTER
DE ENERGIEWERELD
IN EEN NOTENDOP

VISUAL IDENTITY

VEPO CHEESE
THE DUTCH WAY
TO SAY CHEESE

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | DESIGN | WEBDEVELOPMENT

Klant sinds 2019

100 JAAR KAAS, 100 JAAR HOLLANDS,
100 JAAR FAMILIE

Vepo Cheese is een oer-Hollands familiebedrijf dat al sinds 1920 actief is in de kaasbranche. Sinds 1990 zijn zij gespecialiseerd in het rijpen, versnijden, raspen en verpakken van halfharde kazen.

Op basis van de gedefinieerde groeistrategie en het 100-jarige bestaan van Vepo Cheese heeft NOSUCH een frisse en authentieke Visual Identity gecreëerd. Passend bij de wensen en ambities, en waarmee Vepo Cheese een duidelijke positie in de markt claimt. De nieuwe Visual Identity is in samenwerking met onze digital partner B.made doorvertaald naar een nieuw ontwikkelde website. 

WHEN WE SAY CHEESE WE SAY…
ONLINE AND OFFLINE

NOSUCH ontwikkelde eerst de positionering met corporate story en bijhorende pay-off ‘The Dutch way to say cheese’. Hiermee worden de historie, de mentaliteit en het ondernemerschap van Vepo Cheese in één zin verpakt. Om deze vervolgens door te vertalen in een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, jubileum logo, grafische elementen en passende Vepo Cheese fotografie die het geheel een warme toon, aandacht en Hollandse blik geven.

NIEUWE ONLINE VERSCHIJNING

De vorige website was zowel op visueel als functioneel gebied verouderd: er ontbrak een duidelijke boodschap, de website was mobielonvriendelijk en het producten- en serviceaanbod was lastig te vinden. NOSUCH ontwikkelde het grafische en functionele design en B.made creëerde de website.

Visual identity: de kern van jouw merk is de inspiratie.

Hoi! Ik ben benieuwd naar wat jouw merk uniek maakt. Laten we gaan werken aan een visual identity die dat treffend en effectief uitstraalt.

Teus Baars | Director

teus@nosuch.nl

06-51797487

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.