PREVIOUS CASE

ERASMUS MC
GLOBE-STUDY RESULTATEN

NEXT CASE

MICROSOFT SURFACE
DE DIGITALISERING VOORUIT

VISUAL IDENTITY

THE BROWN
PAPER COMPANY

Visual Identity | Design

THE BROWN PAPER COMPANY, KLANT SINDS 2017

BOUWEN AAN EEN NIEUW DNA

The Brown Paper Company geeft duidelijk en helder richting aan organisaties.  Door middel van ‘de leukste verbeterroute’ creëren zij met en voor hun klanten een onderscheidend organisatie-DNA. Wat henzelf onderscheidt en uniek maakt is door NOSUCH vertaald in een heldere en professioneel ogende visuele identiteit. Naast de menselijke fotografie in de nieuwe vormgeving, geeft het spelen met de flexibele TBPC laag in alle uitingen het gevoel dat The Brown Paper Company altijd de groei van binnenuit wil maximaliseren.

 

 

 

 

 

 

 

 

DE CORPORATE SAFARI EN KITCHEN REVIEW

Met een ‘corporate safari’ gingen we op zoek naar de Big 5 van de merkpersoonlijkheid van The Brown Paper Company. Deze werden door ons aangescherpt en als uitgangspunt genomen voor de start van de visuele identiteit. Visueel werd duidelijk tijdens de kitchen review dat TBPC zichzelf met meer lef en overtuiging mag presenteren.  

 

NIEUWE START, FRISSE UITSTRALING

De vernieuwde visuele identiteit geeft veel bewegingsvrijheid. Uitgangspunt voor de vormgeving is dat er voor geen enkele organisatie een kant-en-klare oplossing is om een maximaal efficiënte manier van werken te krijgen. The Brown Paper Company heeft echter wel een heldere filosofie hierop ontwikkeld en kan dit als beste voor en mét iedere organisatie inrichten. Dit doen zij met een ongekende drive, originaliteit, diepgang, lef en een vleugje eigenwijsheid. Precies wat een nieuwe start nodig heeft!

Meer weten over dit project?

Dylan Dordregter | Client Services Director

dylan@nosuch.nl

+31 (0) 6 52 88 95 29

NEXT PROJECT