De relevantie van strategie

Effectief creatief werk begint met strategie. Dat is de vonk. Want een scherpe strategie maakt creatief werk doelgericht en zorgt ervoor dat het werk onderaan de streep ook wat oplevert voor het merk. Relevantie is het sleutelwoord. Want wat maakt een merk relevant in het leven van de doelgroep? En hoe claim je als merk die relevantie? Waar, wanneer en hoe laat je je zien en voeg je waarde toe? Dat zijn de kernvragen waarop we bij NOSUCH een solide strategie bouwen die de basis vormt voor creatief werk dat mensen in beweging brengt.

Wat je krijgt

Voor merkontwikkeling richt de strategie zich op een goede merkpositionering. Aan de hand van analyses, workshops, interpretaties, presentaties en validaties komen we samen tot een merkessentie, positionering (op basis van onze ‘Energiecentrale’-methodiek) en strategie die je merk verder helpt. We ontwikkelen ook campagnestrategieën. We ontwerpen de ideale customer journey en zetten de lijnen uit voor het creatieve werk, inclusief het tactische plan voor de uitvoering, meting en optimalisatie van de campagne. In beide gevallen is strategie het raamwerk waarbinnen het merk verder kan groeien en de juiste snaar kan raken bij de doelgroep.