De relevantie van branding

Merkpositionering is het DNA van je merk. Maar dat zegt nog niet zoveel over hoe het merk eruitziet. Hoe mensen het merk kunnen herkennen. Goede branding is als een uniek gezicht dat je niet snel vergeet. Het valt op, intrigeert en prikkelt de nieuwsgierigheid. Het brengt iets teweeg bij mensen.

Om die merkbekendheid te voeden moet je consistent zijn door alle uitingsvormen heen. Dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar wie dat goed doet, verovert een bijzonder plekje in de belevingswereld van de doelgroep en weet keer op keer de juiste energie over te brengen. 

Wat je krijgt

Als je bij NOSUCH aanklopt voor branding krijg je natuurlijk de basisbeginselen voor een sterk merk: een merknaam en visuele identiteit (huisstijl) die volledig zijn afgestemd op de merkpositionering. Maar dat is pas het begin. Want een merk moet zich uiten. En dat doen we het liefst in de meest uiteenlopende middelen. Natuurlijk op basis van jouw wensen. Maar ook op basis van onze creatieve, en soms eigenwijze, visie. Van office branding tot outdoor en van digitale producties tot social campagnes. Inspiratie en concepten om jouw doelgroepen te veroveren vliegen je straks om de oren.