Branding
Geef jouw merk een gezicht om te onthouden
De relevantie van branding
Merkpositionering is het DNA van je merk. Maar dat zegt nog niet zoveel over hoe het merk eruitziet. Hoe mensen het merk kunnen herkennen. Goede branding is als een uniek gezicht dat je niet snel vergeet. Het valt op, intrigeert en prikkelt de nieuwsgierigheid. Het brengt iets teweeg bij mensen.
Om die merkbekendheid te voeden moet je consistent zijn door alle uitingsvormen heen. Dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan. Maar wie dat goed doet, verovert een bijzonder plekje in de belevingswereld van de doelgroep en weet keer op keer de juiste energie over te brengen.
Wat je krijgt
Als je bij NOSUCH aanklopt voor branding krijg je natuurlijk de basisbeginselen voor een sterk merk: een merknaam en visuele identiteit (huisstijl) die volledig zijn afgestemd op de merkpositionering. Maar dat is pas het begin. Want een merk moet zich uiten. En dat doen we het liefst in de meest uiteenlopende middelen. Natuurlijk op basis van jouw wensen. Maar ook op basis van onze creatieve, en soms eigenwijze, visie. Van office branding tot outdoor en van digitale producties tot social campagnes. Inspiratie en concepten om jouw doelgroepen te veroveren vliegen je straks om de oren.
“Tijdens een branding traject maken we de afstand tussen merk en bureau zo klein mogelijk. We zitten graag dicht op het vuur. Branding werkt namelijk beter van binnenuit, als we samenwerken.”
Maarten Reijnen, NOSUCH
Werk
We kunnen eindeloos over effectief creatief werk praten, maar soms is het beter om het werk zelf te laten spreken. Hier vind je het werk waarmee we merken de energie geven om mensen in beweging te brengen. En laat dat nou net het werk zijn waar wij zelf ook de meeste energie van krijgen.
NOSUCH Samenwerking
Tijdens een branding traject maken we de afstand tussen merk en bureau zo klein mogelijk. We zitten graag dicht op het vuur. Branding werkt namelijk beter van binnenuit, als we samenwerken. Dat zie je bijvoorbeeld terug in de samenwerking tussen onze creatieven en jouw marketeers.
Onze creatieven begrijpen zo beter wat er leeft en hebben scherper zicht op wat voor het merk werkt. Daardoor loopt het project soepeler, en vaak ook een stuk vlotter. Als gezamenlijk team bespreken we de eerste ideeën in een kitchen review (kijkje in de keuken) en werken we één conceptrichting uit tot aan final designs. Een goede samenwerking loont. En het is eigenlijk ook gewoon een stuk leuker.