VISUAL IDENTITY

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY 2

NOSUCH heeft ndus3 geholpen in de zoektocht naar een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die smart, intelligent, kleurrijk en innovatie moest uitstralen. Bekijk de case om te zien of dat gelukt is.

VISUAL IDENTITY I DESIGN
BEKIJK CASE

CAMPAGNES

ARGOS
TANKEN OP Z'N HOLLANDS 2

Argos is met een groeiend aantal tankstations in Nederland een partij met groeiambitie en -potentie. Om die potentie voor de toekomst waar te maken, positioneerde NOSUCH het retailmerk op basis van hun sterkste eigenschap: lokaliteit. Argos staat voor het tonen van lokale trots en de campagne 'Tanken op z’n Hollands' laat de diversiteit van Nederland en Nederlanders zien.

CAMPAGNE I FOTOGRAFIE I CONTENT
ARGOS - TANKEN OP Z'N HOLLANDS

VISUAL IDENTITY

AKZO NOBEL
SNELHEID & KWALITEIT
LESONAL 2

Snelheid en kwaliteit stonden centraal bij het herpositioneren van Lesonal als A-Merk. Een nieuwe visual identity compleet met huisstijl, brand identity en brand book.

DESIGN I HUISSTIJL
AKZO NOBEL - SNELHEID & KWALITEIT LESONAL

CAMPAGNES

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN 2

Nationale-Nederlanden biedt met Beheerd Beleggen een toegankelijk en eenvoudig beleggingsproduct. Aan NOSUCH de taak om een campagne te starten voor deze service. Het idee: echte Nederlanders de voordelen te laten inzien door verhalen van ‘echte Nederlanders’ te vertellen.

CONTENT I CAMPAGNE
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

CONTENT

CENTER PARCS
MAGAZINE 2

Center Parcs vroeg NOSUCH een nieuw concept voor te ontwikkelen voor hun brochure. Onze oplossing: een magazine om bestaande klanten niet te alleen informeren over de parken maar juist te inspireren. Door te laten zien dat het een plek is waar je even op pauze kan, waarin je samen bijzondere momenten meemaakt.

CONCEPT I CONTENT I MAGAZINE
CENTER PARCS MAGAZINE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS 2

CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, onder de met NOSUCH verzonnen naam: Fellowmind. Wij mochten de Visual Identity op ons nemen. In het logo ontstaat een unieke connectie tussen Fellow en Mind en samen de close-up fotografie is er een geslaagde huisstijl gecreëerd.

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT
Fellowmind meaningful connections

CAMPAGNES

SHELL CANADA
PARTY LIKE IT'S 1984 2

Multi-platform campaign I Social
BEKIJK CASE

CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY

VARO
COLOURING ENERGY 2

De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.

Positionering | Visual identity | Campagnes
VARO Colouring Energy

CAMPAGNES

T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES 2

T-Mobile wint prijs na prijs voor het snelste en beste netwerk van Nederland. Een netwerk waarop ondernemers unlimited kunnen ondernemen. Voor T-Mobile hebben we twee social campagnes ontwikkeld om hun netwerk en het product cloud telefonie onder de aandacht te brengen.

CAMPAGNE | VIDEO | CONTENT
T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

CAMPAGNES

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN' 2

Voor Center Parcs heeft NOSUCH een strategie ontwikkeld waarmee ze het hele jaar door relevant kunnen zijn. We hebben een aantal formats bedacht waarbij het motto: ‘echt even samen’ centraal staat. De content inspireert mensen om zowel thuis, als op het park samen een leuke tijd te beleven.

STRATEGIE I CONCEPTING I VIDEO
CENTERPARCS CONTENTSTRATEGIE

CAMPAGNES

MICROSOFT SURFACE
DE DIGITALISERING VOORUIT 2

Al jaren werkt een team van campagnemanagers iedere dag op de locatie van Microsoft aan de meest uiteenlopende campagnes. En de creatieve uitrol daarvan wordt met regelmaat door ons vanuit Rotterdam gedaan. Zo ook de zakelijke lancering van de Microsoft Surface voor meerdere branches.

VISUAL DESIGN I VIDEO CONTENT
BEKIJK CASE

CAMPAGNES

TRADE MART
RETAILBEURS
CAMPAGNE 2018 & 2019 2

In 2018 en 2019 ontwikkelde NOSUCH een campagne om Trade Mart, in het veranderende retail landschap, relevant te houden. Zo hebben we Trade Mart gepositioneerd als inspirator op gebied van trends en de toekomst van retail. Een project wat social content, beursaankleding, fotografie, grafisch design en animaties bevat.

CAMPAGNE I CONTENT
BEKIJK CASE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

NUTRECO
DOOR EN DOOR
STORYTELLING 2

Sinds 2015 helpt NOSUCH Nutreco bij het vertellen van hun verhaal, storytelling is dan ook de basis waaruit NOSUCH de visual identity heeft bedacht. De verhalen komen tot uiting in de brand guide, corporate movie, animaties en het jaarlijks sustainably report.

VISUAL IDENTITY | CORPORATE COMMUNICATION | VIDEO
BEKIJK CASE

CONTENT

SUSTAINABILITY REPORTS VOOR
NUTRECO 2

CONTENT I DESIGN
BEKIJK CASE

VISUAL IDENTITY

VANDERLANDE,
FINDING YOUR
WAY THROUGH
COMPLEXITY 2

Voor deze wereldmarktleider op het gebied van logistieke automatisering voor bagage-afhandeling, warehousing en pakketdiensten verzorgde NOSUCH een nieuwe positionering met bijbehorende visual identity. De Oranje lijn het nieuw logo staat voor verbinding van diverse processen, samenwerkingen en relaties.

Strategie | Concept | Design | Development
BEKIJK CASE

CONTENT

B&S GROUP
IPO WEBSITE 2

Voor B&S Group ontwikkelde NOSUCH een compleet nieuwe website. Ons digital team ontwikkelde het complete plaatje. Van positionering tot de creatie van het UX design. En van het visual design tot de front- en back-end ontwikkeling.

VISUAL DESIGN | WEB DESIGN | WEB DEVELOPMENT
BEKIJK CASE

CONTENT

AKZONOBEL
MIXIT CLOUD SYSTEM 2

AkzoNobel levert al jaren innovatieve manieren om autoschade sneller en accurater te kunnen herstellen. NOSUCH werd gevraagd deze nieuwe techniek presentabel te maken. We ontwikkeld een videoanimatie waarin het proces en het gemak duidelijk werd.

CONCEPT | DESIGN | MOTION
BEKIJK CASE

CAMPAGNES

SPIRIT
VIRTUAL REALITY
HUB MET VR-FILM 2

Door middel van VR draagt Spirit bij aan de behandeling van psychische problemen. Wij bedachten de VR Hub: een ruimte waar VR in de zorg middels animatie wordt uitgelegd, maar vooral ook waar je VR zelf kan uitproberen.

CONTENT I ANIMATIE I VIDEO
SPIRIT VIRTUAL REALITY
HUB MET VR-FILM

CONTENT, VISUAL IDENTITY

BGRID -
’S WERELDS
SLIMSTE
GEBOUWEN 2

Visual identity | Website | Stationery
BEKIJK CASE

CAMPAGNES, CONTENT

BNV MOBILITY
IT'S YOUR TURN 2

Met TURNN geven bedrijven hun medewerkers vrijheid in de manier waarop ze willen reizen. Voor de communicatie van dit product werd NOSUCH ingeschakeld. Met een handige app en rake visual identity was TURNN klaar om men te overtuigen van het gemak en de vele voordelen.

STRATEGIE | CONCEPT | PRESENTATIES
BEKIJK CASE

CONTENT

ERASMUS MC
GLOBE-STUDY RESULTATEN 2

De afgelopen 20 jaar voerde het Erasmus MC het GLOBE-onderzoek uit, de resultaten werden door NOSUCH op een innovatieve manier gepresenteerd. Een animatie werd de vorm, waarbij in korte tijd alle illustraties werden uitgetekend en geanimeerd. Deze nieuwe standaard van presenteren van onderzoeksresultaten werd daarnaast nog doorvertaald naar enkele drukwerk-items.

DESIGN | ANIMATIE | PRINT
BEKIJK CASE

VISUAL IDENTITY

HERTEL
STRENGTH IN PARTNERSHIP 2

Met een historie van 120 jaar staat Hertel als full-service onderhoudspartner sterker dan ooit. In de branche moet je constant blijven anticiperen en toch jezelf laten zien. Aan NOSUCH de taak een visual identity te ontwerpen waar Hertel wereldwijd goed mee uit de voeten kan.

VISUAL IDENTITY | BRAND BOOK | INTERNE CAMPAGNE
BEKIJK CASE

VISUAL IDENTITY

THE BROWN
PAPER COMPANY 2

The Brown Paper Company geeft duidelijk en helder richting aan organisaties. Op basis van hun unieke en onderscheidend merk-DNA is NOSUCH aan de slag gegaan met de visual identity. Het resultaat bevat meer lef en overtuiging precies wat er nodig is voor een succesvolle nieuwe start.

VISUAL IDENTITY | DESIGN
BEKIJK CASE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

RIK VERA
PERSONAL
BRANDED
WEBSITE 2

Visual Design | Web development
BEKIJK CASE

CONTENT

SHELL VENSTER
DE ENERGIEWERELD
IN EEN NOTENDOP 2

Al jaren maakt onze productieafdeling het kwartaallijkse magazine Shell Venster, van ideevorming tot uitvoering. Elke editie is anders, zo ontwikkelen we speciale infographics, fotografie en illustraties.

MAGAZINE | APP | DESIGN
BEKIJK CASE

CONTENT, VISUAL IDENTITY

TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN 2

Transfollow brengt snelheid en controle naar de gehele transportindustrie, een strakke huisstijl mag daarom niet ontbreken. Geïnspireerd op vuurvliegjes ging NOSUCH aan de slag. Eerst met de complete visual identity en daarna de gehele website in 13 talen.

VISUAL IDENTITY | DESIGN I WEB DEVELOPMENT
BEKIJK CASE

VISUAL IDENTITY

VERTIDRIVE
INNOVATIONS
THAT STICK 2

Met Robots kun je elke kant op, dat is de gedachten van Vertidrive. NOSUCH ontwikkelde een Visual Identity en een passende positionering voor de innovatieve start-up. Aantrekkingskracht is hun kernwoord, hierom heen zijn dan ook het logo, de pay-off en alle communicatiematerialen bedacht.

VISUAL IDENTITY | DESIGN | CORPORATE STORY
BEKIJK CASE