1629814146

CONTENT

SHELL VENSTER MAGAZINE

Al jaren maakt onze productieafdeling het kwartaallijkse magazine Shell Venster, van ideevorming tot uitvoering. Elke editie is anders, zo ontwikkelen we speciale infographics, fotografie en illustraties.

MAGAZINE | APP | DESIGN
Shell Venster magazine
1626341027

CAMPAGNES, CONTENT

DUURZAAM
CAPELLE

Het Capelse college spreekt de ambitie uit dat Capelle in 2050 een 100% duurzame stad is. Aan NOSUCH de taak om een communicatieconcept op te zetten om de verschillende doelgroepen bewust te maken van het...

CAMPAGNE | CONTENT
DUURZAAM CAPELLE
1626260514

CONTENT

BAM INFRA
SOCIAL & CONTENTSTRATEGIE

Voor BAM Infra heeft NOSUCH een social contentstrategie ontwikkeld waarmee het lokale en het duurzame karakter meer in de spotlight komen naast de landelijke grote projecten. We hebben een onderscheidende sociale identiteit voor BAM ontwikkeld.

SOCIAL | CONTENTSTRATEGIE
BAM Infra Social & contentstrategie
1626257681

VISUAL IDENTITY

VAN HEESWIJK
‘VAN HIERUIT VERDER’

Groei in de MKB markt dat is de ambitie. En daarvoor ontwikkelden wij een visuele identiteit met een boodschap waarmee de doelgroep door een ‘most trusted advisor’ wordt ontzorgd op financieel gebied.

VISUAL IDENTITY | POSITIONERING
Van Heeswijk
‘Van hieruit verder’
1626253203

CAMPAGNES, CONTENT

TANGO
STRATEGIE & MERKCAMPAGNES

Naast brandstof biedt Tango elektrisch laden, autodelen en een slimme autoverzekering aan. Voor het groeiende merkportfolio ontwikkelden wij een nieuwe positionering inclusief merkcampagne.

CAMPAGNES 2020-2021
TANGO STRATEGIE & MERKCAMPAGNES
Tango Header 2021-06
Tango Header 2021-06
Tango Header 2021-06
1626197544

CAMPAGNES

ALLIANZ DIRECT
REBRANDING LAUNCH

Allianz Direct is het nieuwe merk van het oude Allsecur. NOSUCH ontwikkelde de ‘Let’s go’ campagne om de nieuwe identiteit en bijbehorende merkwaarden intern te introduceren bij de medewerkers.

POSITIONERING | INTERNE MERKCAMPAGNE | INTERNE BRANDING
ALLIANZ DIRECT REBRANDING LAUNCH
1626195904

CAMPAGNES, CONTENT

POSTNL
DAT IS 100% FULFILMENT

Voor PostNL Fulfilment heeft NOSUCH een online campagne ontwikkeld waarmee ze PostNL als de marktleider en de standaard voor fulfilment in Nederland neerzet.

SOCIAL CONTENT | MERK BELEVING | CAMPAGNE | VIDEO
POST NL Dat is 100% FULFILMENT
Post-NL Fulfilment header
Post-NL Fulfilment header
Post-NL Fulfilment header
1626192011

VISUAL IDENTITY

VI TECHNOLOGIES
MAKING IDEAS WORK TOGETHER

Januari 2020 verhuisde VI Technologie naar een nieuw pand. Het moment om met een nieuwe positionering en huisstijl naar buiten te treden. NOSUCH ontwikkelde de huisstijl en middelen.

VISUAL IDENTITY | LOGO DESIGN
VI-technologies Making ideas work together
VI-technologies
VI-technologies
VI-technologies
1626188431

VISUAL IDENTITY

CROSSMINDS
MERKIDENTITEIT

Voor Crossminds ontwikkelde NOSUCH een inspirerende en onderscheidende visual identity. Crossminds is specialist in strategie, implementatie, fusies & overnames. Zij geven richting aan en helpen bij strategische keuzes.

MERKIDENTITEIT
CROSSMINDS MERKIDENTITEIT
1626186625

CONTENT, VISUAL IDENTITY

FELLOWMIND
MEANINGFUL CONNECTIONS

CRM Partners Group, lanceerde een nieuwe moederorganisatie, die een nieuwe naam en Visual Identity nodig had. Zo ontstond Fellowmind. In de huisstijl is Fellow en Mind een unieke connectie die onderscheidend is.

STRATEGIE I VISUAL IDENTITY I WEBDEVELOPMENT
Fellowmind meaningful connections
1626184805

CAMPAGNES, CONTENT

CENTER PARCS
'ECHT EVEN SAMEN'

Voor Center Parcs heeft NOSUCH een strategie ontwikkeld waarmee ze het hele jaar door op social relevant kunnen zijn. De content inspireert mensen om zowel thuis, als op het park samen een leuke tijd te...

STRATEGIE I CONCEPTING I VIDEO
CENTERPARCS CONTENTSTRATEGIE
1626181252

CAMPAGNES, CONTENT

NATIONALE-NEDERLANDEN
OVERSLUITHYPOTHEEK

NOSUCH ontwikkelde voor Nationale-Nederlanden een campagneconcept voor de oversluitservice waarmee consumenten en adviseurs geïnformeerd worden over manieren om meer financiële ruimte te creëren.

CAMPAGNE 2021
NATIONALE-NEDERLANDEN OVERSLUITHYPOTHEEK
1626177609

VISUAL IDENTITY

VEPO CHEESE
THE DUTCH WAY
TO SAY CHEESE

Voor het vergroten van de zichtbaarheid op de nationale en internationale markt ontwikkelde NOSUCH een frisse en authentieke visuele identiteit inclusief brandstory.

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | DESIGN | WEBDEVELOPMENT
Vepo Cheese. The Dutch way to say cheese
1626175826

VISUAL IDENTITY

ETEHA
THE FLEXIBLE SOLUTION

NOSUCH ontwierp het nieuwe logo en bedacht het campagne concept ‘The flexible solution’. Het logo bestaat uit helderrode, soepel geschreven letters die visueel doen denken aan de branche waar Eteha in werkt: slangtechniek.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
BEKIJK CASE
1626174049

CAMPAGNES

HCS MERKCAMPAGNE
VOORUIT IN DE NIEUWE WERELD VAN WERK

We ontwikkelden voor HCS de merkstrategie en -belofte inclusief introductiecampagne. Ook zetten wij een aantal onderliggende proposities op met campagnes om specifieke doelgroepen te benaderen.

POSITIONERING | MERKCAMPAGNE
HCS MERKCAMPAGNE
1626172245

CAMPAGNES, CONTENT

TRADE MART
RETAILBEURS
CAMPAGNES

We ontwikkelden een aantal campagnes inclusief alle middelen; social content, beursaankleding, fotografie, grafisch design en animaties, om Trade Mart in het veranderende retaillandschap, relevant te houden.

CAMPAGNES 2018 & 2019 I CONTENT
BEKIJK CASE
1626170450

CONTENT, VISUAL IDENTITY

TRANSFOLLOW
AHEAD OF THE CHAIN

Om de vernieuwing van Transfollow zichtbaar te maken gingen we aan de slag met de complete visual identity en daarna de gehele website in 13 talen.

VISUAL IDENTITY | DESIGN I WEB DEVELOPMENT
BEKIJK CASE
1626168608

CONTENT, VISUAL IDENTITY

THE BROWN
PAPER COMPANY

Op basis van hun unieke en onderscheidend merk-DNA is NOSUCH aan de slag gegaan met de visual identity.

VISUAL IDENTITY | DESIGN
BEKIJK CASE
1626166820

VISUAL IDENTITY

NDUS3
ADDING SMART TO INDUSTRY

NOSUCH heeft ndus3 geholpen in de zoektocht naar een nieuwe huisstijl. Een huisstijl die smart, intelligent, kleurrijk en innovatie moest uitstralen. Bekijk de case om te zien of dat gelukt is.

VISUAL IDENTITY I DESIGN
BEKIJK CASE
1626085694

CAMPAGNES

HCS VEERKRACHT
PRODUCTCAMPAGNE

Goed Nieuws! Dit is Veerkracht. Onze productcampagne van het online vitaliteitsplatform.

CAMPAGNE | VIDEO | SOCIALS
HCS VEERKRACHT PRODUCTCAMPAGNE
1626084909

CONTENT

NUTRECO
DOOR EN DOOR
STORYTELLING

Storytelling is de basis waarop wij de visual identity hebben bedacht. Alles komt tot uiting in de brand guide, corporate movie, animaties en het sustainability report.

VISUAL IDENTITY | CORPORATE COMMUNICATION | VIDEO
BEKIJK CASE
1626084347

CAMPAGNES

AAN DE SLAG BIJ SHELL PERNIS

Om meer gemotiveerde personen, bij wie techniek in het bloed zit, te interesseren in een baan bij Shell Pernis of Shell Moerdijk werd deze ludieke, prikkelende campagne ontwikkeld. Gericht op mannen én vrouwen wiens dag...

CONCEPT | DESIGN
Aan de slag bij shell Pernis
Shell Werk ze header
Shell Werk ze header
Shell Werk ze header
1626084054

CAMPAGNES, CONTENT

SPIRIT
VIRTUAL REALITY
HUB MET VR-FILM

Voor de behandeling van psychische problemen bedachten wij de VR Hub. Een geanimeerde ruimte waar VR in de zorg wordt uitgelegd, en waar je VR zelf kan uitproberen.

CONTENT I ANIMATIE I VIDEO
SPIRIT VIRTUAL REALITY
HUB MET VR-FILM
1626083724

VISUAL IDENTITY

SHELL
BRANDING BERLAGE OFFICE

Shell heeft NOSUCH gevraagd het interieur vorm te geven van het nieuwe pand in Den Haag. Een mooie opdracht waarin we erfgoed van het pand en het merk Shell hebben gecombineerd.

CONCEPT & DESIGN KANTOOR
SHELL
BRANDING BERLAGE OFFICE
1625047235

VISUAL IDENTITY

ESSEL SPORTS MANAGEMENT
DREAM BIG

NOSUCH ontwikkelde voor Essel Sports Management een nieuwe website waarin zowel de historie van Søren als het begeleiden van jonge getalenteerde spelers en zeer ervaren internationals naar voren komt.

WEBSITE DESIGN
ESSEL SPORTS MANAGEMENT
1623767810

VISUAL IDENTITY

LIBERTAS INTERMEDIAIR
EEN FRISSE UITSTRALING

NOSUCH ontwierp voor Libertas Intermediairs een frisse nieuwe huisstijl en website.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
Libertas de wind in de zeilen houden
Libertas Header
Libertas Header
Libertas Header
1623747246

VISUAL IDENTITY

VZG
ACCOUNTANCY, FINANCE & RECOVERY

VZG heeft ruime ervaring in Accountancy, Finance & Recovery en richt zich met haar dienstverlening op het midden- en kleinbedrijf. NOSUCH ontwikkelde een huisstijl, bestaande uit een logo, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en offertemappen.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
VZG Accountancy, Finance, Recovery
VZG header
VZG header
VZG header
1623235450

CONTENT

VORM
100 JAAR VORM & INHOUD

Voor het jaarlijkse blad VORM & Inhoud hebben we een nieuwe vormgeving ontwikkeld inclusief de productie en ontwikkeling van het magazine.

CONCEPT | DESIGN
VORM 100 jaar Vorm & Inhoud
VORM magazine header
VORM magazine header
VORM magazine header
1622620201

CAMPAGNES

ALLIANZ DIRECT
KLANT CADEAU SHOW

NOSUCH ontwikkelde het campagneconcept de Allianz Direct Klant Cadeau Show. Een campagne met een maandelijkse prijzenregen waaraan klanten gratis en automatisch mee doen.

CAMPAGNE
ALLIANZ DIRECT KLANT CADEAU SHOW
1622618842

VISUAL IDENTITY

TAYLOR MADE BY
THE CHIEF ARCHITECTS

NOSUCH ontwikkelde voor The Chief Architects een logo, huisstijl en manier waarop ze zich visueel kunnen profileren.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
taylor made by The Chief Architects
The Chief Architects Header
The Chief Architects Header
The Chief Architects Header
1622549385

VISUAL IDENTITY

BESEMS
RESTYLING
HUISSTIJL

Besems heeft ons gevraagd hun drie beloftes, Betrokken-Begrijpelijk-Bekwaam, terug te laten komen in een nieuwe visuele identiteit. In een wereld die voor velen ingewikkeld is, maakt Besems het begrijpelijk.

CONCEPT | DESIGN | MERK BELEVING | VIDEO
Besems | restyling huisstijl
Besems header
Besems header
Besems header
1622549042

VISUAL IDENTITY

VAN DER KROFT EVENTS
HERKENBAAR BETER; ALTIJD PERSOONLIJK

Het motto: herkenbaar beter; altijd persoonlijk. In samenwerking met The Culture Club creëerde NOSUCH de basis voor de nieuwe visuele identiteit. Herkenbaar en persoonlijk.

LOGO DESIGN | VISUAL IDENTITY
van der Kroft events. Herkenbaar beter; altijd persoonlijk.
van der Kroft events Header
van der Kroft events Header
van der Kroft events Header
1622449882

VISUAL IDENTITY

MBRC
TAILOR MADE FIETSEN

Aan ons de vraag om het maatschappelijke doel van het bedrijf en de unieke eigenschappen terug te laten komen in een nieuw logo dat van pas komt bij het maken van een stijlvolle, duurzame en...

LOGO DESIGN
BEKIJK CASE
1617885736

CAMPAGNES, VISUAL IDENTITY

JAARBEURS:
ATTRACT-ENGAGE-ACCELERATE

Voor Jaarbeurs Utrecht heeft NOSUCH een opvallende vernieuwde identiteit ontwikkeld. Inclusief de ontwikkeling van het POS materiaal in en rondom de Jaarbeurs. De zichtbaarheid hebben we vergroot door diverse campagnes.

HUISSTIJL | MERKBELEVING | CAMPAGNE | POSITIONERING | VIDEO
Jaarbeurs:
Attract-Engage-Accelerate
1617884652

CONTENT

SHELL
EEN ROEMRIJKE GESCHIEDENIS

Voor Shell mochten wij een prachtige serie boeken ontwikkelen. Deze Shell heritage boekenserie bestaat uit vier afzonderlijke delen over de rijke geschiedenis van Shell. De vier boeken gaan over het hoofdkantoor op de Bylandlaan, Shell...

CONCEPT | DESIGN | UITVOERING
Shell een roemrijke geschiedenis
Shell Heritage boeken
Shell Heritage boeken
Shell Heritage boeken
1617189341

CAMPAGNES

ALLIANZ DIRECT
INTERNE MERKACTIVATIES

Allianz Direct staat met haar online DNA voor een compleet nieuwe mindset en werkwijze. Om intern iedereen te verbinden en hun betrokkenheid te vergroten lanceerden we in Nederland, Duitsland, Italië en Spanje de So Now...

INTERNE MERKACTIVATIE
ALLIANZ DIRECT INTERNE MERKACTIVATIES
1593603174

CAMPAGNES

ARGOS
ACHT WEKEN LANG TANKTEGOED WINNEN

Argos is een netwerk van bijna 200 tankstations, al dan niet met shop, verspreid door heel Nederland. Een puur Hollands no nonsens merk. In de zomer van 2020 hebben we de actie ‘Argos Win Weken...

CAMPAGNE | SOCIAL CONTENT | MERK BELEVING | FOTOGRAFIE
Argos; acht weken lang tanktegoed winnen
ARGOS WinWeken header
ARGOS WinWeken header
ARGOS WinWeken header
1559743158

CAMPAGNES, CONTENT

NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN

Aan NOSUCH de taak om een campagne te ontwikkelen voor Beheerd Beleggen. Het idee: echte Nederlanders de voordelen te laten inzien door verhalen van ‘echte Nederlanders’.

CAMPAGNES | CONTENT
NATIONALE-NEDERLANDEN
BEHEERD BELEGGEN
1557497134

CONTENT

SUSTAINABILITY REPORTS VOOR
NUTRECO

NOSUCH maakt al een aantal jaar het jaarlijkse Sustainability Report van Nutreco. In 2019 hebben we duurzaamheid echt centraal gezet. We verzonnen een duurzame oplossing voor dit rapport: een interactief online Sustainability Report.

CONTENT I DESIGN
BEKIJK CASE
1557138486

VISUAL IDENTITY

AKZO NOBEL
SNELHEID & KWALITEIT
LESONAL

Snelheid en kwaliteit stonden centraal bij het herpositioneren van Lesonal als A-Merk. Een nieuwe visual identity compleet met huisstijl, brand identity en brand book.

DESIGN I HUISSTIJL
AKZO NOBEL - SNELHEID & KWALITEIT LESONAL
1556806010

CAMPAGNES, CONTENT

ARGOS
TANKEN OP Z'N HOLLANDS

Om groeiambitie waar te maken, werd ons een nieuwe positionering gevraagd. Die hebben we ontwikkeld inclusief campagne en middelen waarin de lokaliteit centraal staat.

CAMPAGNE I FOTOGRAFIE I CONTENT
ARGOS - TANKEN OP Z'N HOLLANDS
1556098684

CONTENT

CENTER PARCS
MAGAZINE

Center Parcs vroeg ons een nieuw concept te ontwikkelen voor hun internationale brochure. Onze oplossing: geen brochure, maar een magazine om bestaande klanten te informeren en te inspireren.

CONCEPT I CONTENT I MAGAZINE
CENTER PARCS MAGAZINE
1550829009

CAMPAGNES, CONTENT, VISUAL IDENTITY

VARO
COLOURING ENERGY

De samenwerking tussen VARO en NOSUCH begint met een complete nieuwe visual identity. De kern van dit merk hebben we doorvertaald naar content zoals video's en campagnes zoals de employer branding campagne.

POSITIONERING | VISUAL IDENTITY | CAMPAGNES
VARO Colouring Energy
1549526700

VISUAL IDENTITY

VANDERLANDE,
FINDING YOUR
WAY THROUGH
COMPLEXITY

We verzorgden de nieuwe positionering met bijbehorende visual identity. De Oranje lijn het nieuw logo staat voor verbinding van diverse processen, samenwerkingen en relaties.

STRATEGIE | CONCEPT | DESIGN | DEVELOPMENT
BEKIJK CASE
1549454895

CAMPAGNES, CONTENT

MICROSOFT SURFACE
DE DIGITALISERING VOORUIT

Voor de creatieve uitrol van de zakelijke lancering van Microsoft Surface zijn we aan de slag gegaan met een campagne concept. Alles in samenwerking met ons on-site team.

VISUAL DESIGN I VIDEO CONTENT
BEKIJK CASE
1530175697

CONTENT

ERASMUS MC
GLOBE-STUDY RESULTATEN

Voor het communiceren van de resultaten van het GLOBE-onderzoek ontwikkelden we een animatie inclusief doorvertaling naar drukwerk.

DESIGN | ANIMATIE | PRINT
BEKIJK CASE
1528292053

CAMPAGNES, CONTENT

T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES

Om meer bekendheid te creëren voor het snelste netwerk van Nederland, van T-Mobile hebben we een B2B social campagne ontwikkeld. En aansluitend een B2B social campagne voor cloud telefonie.

CAMPAGNE | VIDEO | CONTENT
T-MOBILE B2B SOCIAL CAMPAGNES
1526717564

CONTENT, VISUAL IDENTITY

BGRID -
’S WERELDS
SLIMSTE
GEBOUWEN

Een sterke positionering en Visual Identity was de vraag. bGrid creëert slimme gebouwen die intuïtief werken. Daarom moet het samenwerken tussen mens en gebouw ook terugkomen in de uitwerking.

VISUAL IDENTITY | WEBSITE | STATIONARY
BEKIJK CASE
1526653737

CONTENT

AKZONOBEL
MIXIT CLOUD SYSTEM

NOSUCH werd gevraagd nieuw ontwikkelde techniek presentabel te maken. We hebben een videoanimatie bedacht waarmee het proces en het gemak duidelijk werd.

CONCEPT | DESIGN | MOTION
BEKIJK CASE
1526545852

CONTENT, VISUAL IDENTITY

B&S GROUP
IPO WEBSITE

Voor B&S Group ontwikkelde NOSUCH een compleet nieuwe website. Van positionering tot de creatie van het UX design. En van het visual design tot de front- en back-end ontwikkeling.

VISUAL DESIGN | WEB DESIGN | WEB DEVELOPMENT
BEKIJK CASE
1526046590

VISUAL IDENTITY

VERTIDRIVE
INNOVATIONS
THAT STICK

NOSUCH ontwikkelde een Visual Identity en positionering voor de innovatieve start-up.

VISUAL IDENTITY | DESIGN | CORPORATE STORY
BEKIJK CASE
1525956038

VISUAL IDENTITY

HERTEL
STRENGTH IN PARTNERSHIP

Aan NOSUCH de taak een visual identity te ontwerpen waar Hertel wereldwijd goed mee uit de voeten kan. En dat is gelukt!

VISUAL IDENTITY | BRAND BOOK | INTERNE CAMPAGNE
BEKIJK CASE
1525338675

CAMPAGNES

SHELL CANADA
PARTY LIKE IT'S 1984

Voor de 30ste verjaardag van raffineren in Alberta, Canada bedachten we een ludieke actie inclusief campagne. Op 10 Shell locaties waren 1 uur lang de benzineprijzen uit 1984. Back to the 80’s!

MULTI-PLATFROM CAMPAIGN I SOCIAL
BEKIJK CASE