Fellowmind klantcase NOSUCH

Fellowmind Meaningful Connections

CRM Partners Group, een bedrijf van 450 medewerkers gespecialiseerd in Microsoft Dynamics 365, lanceerde de nieuwe moederorganisatie Fellowmind. Wij namen de visuele identiteit voor onze rekening. Soms voelt de samenwerking tussen klant en bureau zo vloeiend en vanzelfsprekend aan dat er eigenlijk maar één uitkomst mogelijk is: het ontwerpen van een visuele identiteit die op alle vlakken past en volkomen waar is. Dat was het geval bij de samenwerking tussen CRM Partners en NOSUCH met als resultaat: Fellowmind.

Concept en strategie

Technologie gebruiken om betere menselijke contacten mogelijk te maken, met andere woorden om meaningful connections te creëren. Dat was het startpunt voor de strategie en ontwerpfase waarin we het menselijke, warme en aanraakbaar aspect van het nieuwe bedrijf naar boven haalden. Na enkele sessies werd hiervoor ook de naam samen met de klant bedacht: Fellowmind.

Fellowmind vlaggen - NOSUCH
Fellowmind briefpapier - NOSUCH
Fellowmind white paper - NOSUCH
Fellowmind website - NOSUCH
Fellowmind visitekaartjes - NOSUCH
Fellowmind vlaggen - NOSUCH
Fellowmind briefpapier - NOSUCH
Fellowmind white paper - NOSUCH
Fellowmind website - NOSUCH
Fellowmind visitekaartjes - NOSUCH
Fellowmind vlaggen - NOSUCH
Fellowmind briefpapier - NOSUCH
Fellowmind white paper - NOSUCH
Fellowmind website - NOSUCH
Fellowmind visitekaartjes - NOSUCH
INMIND-magazine-spread
Fellowmind magazine - NOSUCH
Fellowmind visuele identiteit magazine
Fellowmind magazine NOSUCH
Fellowmind Magazine
INMIND-magazine-spread
Fellowmind magazine - NOSUCH
Fellowmind visuele identiteit magazine
Fellowmind magazine NOSUCH
Fellowmind Magazine
INMIND-magazine-spread
Fellowmind magazine - NOSUCH
Fellowmind visuele identiteit magazine
Fellowmind magazine NOSUCH
Fellowmind Magazine