
We own it
Verwachtingen, niet iedereen kan ermee omgaan. Mensen verwachten steeds slimmere gebouwen. Comfortabel, duurzaam en volautomatisch. Wat de verwachtingen ook zijn, KSO ownt het. Bij deze mentaliteit ontwikkelden wij een nieuwe visuele identiteit met een passende pay-off: We Own it.


In lijn met expertise
Krachtige en herkenbare lijnen spelen een belangrijke rol in de merkidentiteit. De lijnen zijn gebaseerd op technische blauwdrukken en circuits uit de elektrotechniek en vertegenwoordigen niet alleen de technische precisie, maar ook de interactie en gebruiksgemak. Essentiële aspecten van elke installatie.
Met de lijnen uit de merkidentiteit ontwikkelde we een uniek lettertype waarmee het merkverhaal meteen duidelijk is.







Klaar om energie te geven aan jouw merk?
Wij geloven dat elk sterk merk begint met beweging. Heb je na het lezen van deze pagina het gevoel: dit wil ik ook? Dan is dit het moment. Laten we kennismaken en samen iets bouwen dat echt verschil maakt.

Friso Verdoorn
Business developer